خبرگزاری کار ایران

بحران کرونا در تیم ملی کومور: بدون دروازه بان مقابل کامرون!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۱۶

تیم ملی فوتبال کومور به دلیل شیوع ویروس کرونا هر دو دروازه‌بانش را برای بازی فرداشب در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال آنها روز گذشته اعلام کرد کومورها پس از اینکه 12 بازیکن و کادرفنی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند در تلاش هستند تا تیمی را برای بازی در مرحله یک هشتم نهایی خود مقابل کامرون تشکیل دهند.

12 تست مثبت شامل هر دو دروازه بان این تیم هم می‌شود و روازه بان سوم، سلیم بن بوینا، هم قبلا مصدوم شده است. کومور قرار است روز دوشنبه به مصاف کامرون برود.

الحداد حمیدی، مدیر کل فدراسیون فوتبال کومور، در ویدئویی که روی حساب کاربری خود منتشر کرده، نام پنج بازیکن خارج از زمین را نیز معرفی کرده است که تست آنها مثبت بوده است: نکیبو ابوباکاری، یاسین بورهان، محمد چنگاما و قاسم عبدالله و الکسیس سواحی.

با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ دروازه بانی برای این بازی وجود ندارد، کومورها با مشکل جدی روبرو هستند. 

قوانین کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای این مسابقات حکم می‌کند که تیم‌ها باید بازی‌ها را تا زمانی که حداقل 11 بازیکن از نظر ویروس کرونا منفی باشند، برگزار کنند. حمیدی اذعان داشت: «سعی می‌کنیم تمام توان خود را برای یافتن راه‌حل‌های جایگزین انجام دهیم اما بدون سرمربی، بدون بازیکنان اصلی و به‌ویژه بدون تنها دو دروازه‌بانمان که باقی مانده‌اند، شرایط بسیار پیچیده است».

همچنین جمال محمد، مربی تیم جزایر قمر گفته برا بازی با کامرون گلر نداریم و قرار است از پست‌های دیگر در این مسابقه استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز