خبرگزاری کار ایران

پیشنهادی برای جذب میلاد جهانی نداشتیم

احسانی: انتظارات ما از تیم و کادرفنی ذوب آهن برآورده نشده است/ خبر برکناری تارتار کذب محض است/ اجازه نمی‌دهیم از ذوب آهن امتیاز کسر شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۳۰

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شایعه برکناری مهدی تارتار را تکذیب کرد ولی اعلام کرد که نتایج تیم تا اینجای کار رضایت مدیریت باشگاه را جلب نکرده است.

علی احسانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سنگین ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی نبود و تیم ذوب‌آهن می‌توانست خیلی  بهتر از این باشد. در کل تیم عملکرد مناسبی نداشت  و وقتی گل اول را دریافت کرد به ناچار دنبال جبران نتیجه بود که این باعث شد تیم باز تر کارکند و نتیجه خوبی در پایان حاصل نشد و می‌شود گفت روز ذوب آهن نبود. به هرحال جام حذفی است و جام شگفتی ها و بالاجبار یک تیم باید حذف شود و اگر دقت کنید نتایج سایر تیم‌ها هم این مساله را را تایید می‌کند.

وی افزود: با این شکست پرونده تیم ما در جام حذفی بسته شد و اکنون تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر می‌گذاریم تا بهترین نتایج ممکن کسب شود و رضایت هواداران عزیز را جلب کنیم. فرصت نقل و انتقالات و تعطیلی نیم فصل زمان خوبی برای آمادگی تیم و ترمیم نقاط ضعف آن است و به کادر فنی فرصت جبران خواهد داد

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص عملکرد این تیم تا اینجای کار گفت: به هرحال انتظارات از تیم  و کادرفنی خیلی بیشتر بوده و هست، هر چند که نسبت به فصل قبل جایگاه تیم کمی بهتر است ولی مورد رضایت ما نیست و با توانایی که در مهدی تارتار و کادرفنی‌اش سراغ داریم امیدواریم شرایط خیلی بهتری را در نیم فصل دوم تجربه کنیم.

احسانی در مورد شایعاتی که مبنی بر برکناری مهدی تارتار پس از شکست سنگین مقابل پرسپولیس شکل گرفته گفت: این صحبت‌های شایعه و کذب محض است، باشگاه ذوب‌آهن از سرمربی تیم حمایت کرده و خواهد کرد و سعی خواهیم کرد نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم تا شرایط خیلی بهتری فراهم شود و از تیم متفاوتی در نیم فصل دوم رونمایی کنیم.

وی در مورد برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه توضیح داد: مهدی تارتار بعد از بازی با پرسپولیس فهرست نفرات مد نظرش را تحویل باشگاه داده است و ما هم تلاش خواهیم کرد تا حد امکان خواسته‌های کادرفنی را در نقل و انتقالات برآورده کنیم و بتوانیم با ترمیم نقاط ضعف تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول را راهی مسابقات کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد شایعه جدایی چند بازیکن این تیم از جمله میلاد جهانی گفت: تمام بازیکنان ما در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستند و ما هم در صورتی که پیشنهادی برای بازیکنی رسماً دریافت شود نظر کادرفنی را در خصوصش جویا می‌شویم و نسبت به آن تصمیم خواهیم گرفت. تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای جذب بازیکنان ما به دست باشگاه نرسیده است و برای همین فکر می‌کنم این اخبار شایعه و کذب باشد.

احسانی در مورد مشکل بسته بودن پنجره ذوب آهن توضیح داد: نقل و انتقالات مالی برای پرداخت بدهی ما انجام شده و فکر می‌کنم طی امروز یا فردا پس از رسیدن تاییدیه این انتقال و تسویه حساب با بازیکن شاکی مشکل پنجره نقل و انتقالاتی ما کاملاً برطرف شود و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست. ما بدون مشکل مشغول مذاکره برای جذب بازیکنان هستیم و نگرانی بابت پنجره نداریم.

وی در پایان در مورد خطر کسر امتیاز از ذوب آهن بابت شکایت رحمان رضایی گفت: ما طی مذاکراتی که با رحمان رضایی داشتیم به توافق رسیدیم و قرار است مطالبات ایشان را در چند قسط پرداخت کنیم و طی روزهای آینده هم یک جلسه حضوری با ایشان خواهیم داشت تا این موضوع برطرف شود و اجازه نخواهیم داد از ذوب آهن امتیاز کم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز