خبرگزاری کار ایران

رسانه ایتالیایی: یوونتوس آزمون را به هر قیمتی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۷۲

یوونتوس برای به خدمت گیری مهاجم ایرانی زنیت مصمم است.

به گزارش ایلنا، باشگاه یوونتوس بعد از مصدومیت کیه زا و پایان یافتن فصل برای این ستاره تیم ملی ایتالیا به دنبال آن است تا یک مهاجم را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. از همین آلگری علاقه مند است که سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ را به خدمت بگیرد.

به گفته توتو اسپورت یوونتوس بر سردار آزمون اصرار دارد. تماس ها در چند ساعت گذشته ادامه داشته است. اما هنوز بین درخواست زنیت و نیت یوونتوس فاصله وجود دارد. قرارداد ستاره ایرانی در پایان فصل با روس ها تعطیل خواهد شد. اما مشخص است که آنها در راه فروش آزمون قصد دارند چیزی به دست آورند. زنیت 5 میلیون می خواهد، در حالی که کونتیناسا نمی خواهد از یک غرامت ساده فراتر برود. معامله با روس‌ها هرگز آسان نیست، اما میانجی‌گری‌ها برای شناسایی یک سازش خوب در جریان است. در همین حال، در نقطه عطف بازار نقل و انتقالات زمستانی، امروز مذاکرات دو هفته اخیر بار دیگر آغاز می شود و آزمون به دلیل اطمینان خاطر  از مدیران یوونتوس و همچنین تماس هایی که در بازی یوونتوس و  سن پترزبورگ دریافت کرده گزینه اول یوونتوس است. 

یک چیز مسلم است که یوونتوس آزمون را به هر قیمتی می‌خواهد و آنها پیشنهاد 3 میلیون یورویی خود را ارائه دادند. این درحالی است که لیون نیز این مهاجم ایرانی را زیر نظر دارد و به دنبال جذب وی است. آزمون علیرغم اینکه می‌دانست حتی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تورین برود، دوست دارد خیلی زود لباس یوونتوس را بر تن کند. مهاجم منعطف باشگاه زنیت درحالی 10 گل در این فصل با روس ها به ثمر رساند که دو گل آن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس و چلسی به ثمر رسیده است. او  قصد دارد خود را در سطح بالاتری محک بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز