خبرگزاری کار ایران

خطیبی: در نیم فصل ایرالکو را به سپاهان تبدیل می‌کنم/ حمایت‌ها باید دوبرابر شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۲۴

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری درباره بازی با سپاهان گفت: خیلی خوشحالم بازیکنان آلومینیوم غیرت، تعصب و تعهدی که به پیراهنشان دارند در خون‌شان است

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پس از برتری شاگردانش در تقابل با سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: این پیروزی را به مردم عزیز استان مرکزی تبریک می گویم به ویژه طرفداران تعصبی و خیلی خوب ایرالکو که پشت این تیم بودند و حمایت کردند در مورد بازی فکر می کنم که جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد هر کسی کمترین اشتباه را کند، یک مقدار سخت می شود در مسائل فنی و دو نیمه اول را خیلی بهتر بازی کردیم.

او ادامه داد: در دقایقی تیم سپاهان هم شرایط خوب را داشت اما فکر میکنم تمام راه‌ها را بسته بودیم و برنامه ای که برای موقعیت سازی داشتیم، درست کردیم اما متاسفانه از لحاظ اینکه استرس هم در بازیکنان بود این اجازه را نداد ولی یک جمله را بگویم که خیلی خوشحالم بازیکنان آلومینیوم غیرت، تعصب و تعهدی که به پیراهنشان دارند در خون‌شان است و برای من خیلی قابل احترام است و از یکایک بازیکنان تشکر می کنم که بازی به این بزرگی را بردند. آگاهانه با ذهن خوب بازی کردند و واقعا باید تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم.

خطیبی در مورد سپاهان گفت:‌سپاهان تیم بزرگی است و چندین دوره قهرمان شده است. همیشه مدعی است، بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی دارد. خودتان دیدید که بازیکنان تعویضی آنها کدام بازیکنان بودند، به نظرم دو تیم کامل دارند اما بازیکنان ما با اینکه می گویم شاید امیدی فر که اولین بازی اش بود با تمام وجود در زمین بازی می کنم. بازیکنان باتجربه ما هم سنگ تمام می گذارند. این تیم دوست داشتنی است و تمام مردم اراک این تیم را دوست دارند حتی دیگر طرفداران فوتبال هم از این کیفیت و این تیم به نیکی یاد می کنند و به خاطر این دوست داشتن مردم باید به این تیم خیلی بها داد.

او اضافه کرد: مسئولان استانی، هیات مدیره با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند تا این تیم بالاخره به این سطح برسد اما خواهشم این است که دوبرابر شود. یعنی هر اندازه که در نیم فصل اول حمایت کردند در نیم فصل دوم چندین برابر شود و این تیم آن شخصیت را دارد که کارهای بزرگی انجام بدهد. این را باید دوباره تکرار کنم چون این بازیکنان دوست داشتنی هستند و در قلب من جای دارند؛ آفرین می گویم به تعصب بازیکنان ایرالکو.

سرمربی آلومینیوم درباره پیشرفت یکساله فوتبال اراک عنوان کرد: ما باید بزرگ و حرفه ای فکر کنیم. در اروپا بازی کردم و در کشورهای عربی بودم. در تیم های بزرگ ایران مانند سپاهان بازی کردم. این نتایج کسب شده اما اولویت اولم حرفه ای بودن تیم ایرالکو است که امیدوارم مسئولان در این راستا بیشتر به من کمک کنند. دوست دارم از لحاظ امکانات و سخت افزاری تیم پیشرفت کند. ایرالکو می تواند در سطح فوتبال آسیا حضور داشته باشد. این تیم در لیگ برتر حضور دارد و بعد از لیگ برتر کاری کردیم که تیم شخصیت پیدا کرده است و امسال بیشتر بوده است. برگشتنم به این خاطر بود که آن شخصیت را از دست ندهیم چون واقعا اینجا زحمت کشیدم و دوست دارم به غیر از نتایج یک یادگاری دیگر بگذارم و آن هم این است که ایرالکو را مسئولان و هیات مدیره دستم را باز بگذارند تا در نیم فصل ایرالکو را از لحاظ سخت افزاری به سپاهان تبدیل کنم! یا فولاد خوزستان. اینجا چنین پتانسیلی دارد و آرزویم این است که سال آینده تمام فوتبالیست های ایران آرزو داشته باشند که به اراک بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز