خبرگزاری کار ایران

ویسی: به مردم خرم آباد تبریک می‌گویم/ نفتی ها با زجر در این بازی حاضر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۰۸

سرمربی خیبر امیدوار است این تیم به مسیر خود در جام حذفی ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی بعد از پیروزی تیمش در جام حذفی  برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری این بازی گفت: جام حذفی چون تک بازی بوده و باید برنده مسابقه مشخص شود، بازی‌های سخت و دشواری است. از تیم امید نفت آبادان می‌ترسیدیم چون بسیار خطرناک و غیرقابل پیش بینی بود و بازیکنان ما نیمه اول طبق معمول بازی را دست کم گرفته بودند. در نیمه اول آنها یک گل زدند و ما هم یک گل زدیم، چون تیم امیدها بود بچه‌ها فکر می‌کردند مانند امیدها هم بازی می‌کنند.

وی افزود: نیمه دوم بچه‌ها به خودباوری رسیدند و اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. خوشحالم که توانستیم با فوتبال شست و رفته بازی را ببریم. 2 بار توانستیم در مرحله یک چهارم جام حذفی باشیم، به مردم خرم آباد تبریک می‌گویم و خوشحالم. امیدوارم به مرحله بعد صعود و دوباره مردم خرم آباد را خوشحال کنیم. 

سرمربی خیبر در مورد تیم صنعت نفت و شرایط این تیم بیان کرد:  به تیم نفت آبادان و مردم این شهر هم تبریک می‌گویم. نفتی‌ها با زجر و سختی آمدند و تیم خوبی بودند. آنها به پر و پای ما پیچیدند اما تجربه ما بیشتر بود، از تجربه خودمان استفاده کردیم و برنده شدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز