خبرگزاری کار ایران

نحوه سقوط و صعود تیم ها در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۳۹

نحوه سقوط و صعود تیم ها در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تشریح شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ دسته دوم در فصل جاری همانند فصل گذشته با حضور ۲۸تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است که درپایان این مسابقات :

• تیم های اول جدول رده بندی نهایی مسابقات  در هر گروه (مجموعاً ۲تیم) به طورمستقیم به رقابت های لیگ یک کشور درفصل آتی  (۱۴۰۲-۱۴۰۱) صعود خواهند کرد.

• تیم های دوم جدول رده بندی نهایی مسابقات ، به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم راه پیدا خواهند کرد. این مرحله از مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که در پایان مسابقات پلی آف ، تیم برنده مجموع این دو دیدار به عنوان سومین تیم صعود کننده از لیگ دسته دوم به مسابقات لیگ یک در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱ ) راه پیدا خواهد کرد.

•تیم های سیزدهم و چهاردهم رده بندی نهایی مسابقات (مجموعاً ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم در فصل آتی  (۱۴۰۱-۱۴۰۰) سقوط خواهند کرد.

• تیمهای سوم لغایت دوازدهم رده بندی مسابقات به همراه تیم بازنده مرحله پلی آف (بند۲ ) مجموعا ۲۱ تیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) راخواهند داشت.

•رقابت های لیگ دسته دوم در فصل آتی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) با حضور ۲۸ تیم شامل: ۳ تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول ( درفصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) ، ۲۱ تیم باقیمانده از لیگ دسته دوم (فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) به همراه ۴ تیم صعودکننده از رقابت های لیگ دسته سوم (از فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰) خواهد بود که  در دو گروه مسابقاتی ۱۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز