خبرگزاری کار ایران

حنفی: نیم فصل به پایان رسید اما دریغ از یک دریافتی کوچک/ مشکلات ما زیاد است ولی گوش شنوایی وجود ندارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۲۹۶

هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌دانم چقدر برای مسئولین مهم است. بازیکنان ، کادر فنی و حتی مربیمان واقعا شرایط خوبی را نداریم و تحت فشار روحی و اقتصادی هستیم.

مهدی حنفی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگذاری ایلنا، درباره کسب 3 امتیاز تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز خیلی شیرین را کسب کنیم و شرایط‌مان در جدول لیگ برتر را کمی بهبود ببخشیم. تیم ما طبق برنامه ریزی خوبی که از هفته قبل از بازی مقابل هوادار داشت و با آنالیز خوب سرمربی‌مان آقای منصوریان و کادر فنی توانستیم با حداکثر آمادگی وارد میدان شویم و بهنتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم. به لطف خدا و تلاش و همت بچه ها به هدفمان رسیدیم و از پایین جدول جدا شدیم. 

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: کیفیت پایین زمین بازی به هر د و تاتیم اجازه نمی‌داد به خوبی همیشه بازی کنند ولی خداراشکر در همین شرایط سخت ما به امتیاز و پیروزی رسیدیم. 

هافبک تیم صنعت نفت آبادان درباره اعتصاب کلیه بازیکنان در اعتر اض به عدم دریافتی گفت: واقعاً نمی‌دانم چقدر برای مسئولین مهم است.  بازیکنان ، کادر فنی و حتی مربیمان واقعا شرایط خوبی را نداریم و تحت فشار روحی و اقتصادی هستیم. نیم فصل به پایان رسید و عجیب است که حتی یک دریافتی کوچک هم نداشته‌ایم. ما با تمام غیرت و توان هر بازی ظاهر می‌شویم و این دو هفته دو برد پیاپی داشتیم اما نتایج تیم یا بهتر است بگویم بو و نبود تیم ریشه دار و پر هوادار صنعت نفت ابادان اصلا  برای مسئولین اهمیتی ندارد. 

او در ادامه گفت: ما بارها و بارها گفتیم به داد این تیم برسید اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد! 8 نفر از بازیکنان درخواست جدایی‌شان را رسماً به ابلاغ کرده‌اند و طبق قوانین فدراسیون فوتبال به دلیل عدم دریافتی موفقت خواهد شد. ما تمام درآمد و شغلمان از همین فوتبال است و درآمد دیگری برای گذران امرار و معاش نداریم خیلی ها متاهل هستند و شرایط سخت‌تر می‌شود و باید حق داد بعد از این‌ همه صبر و تحمل تصمیم بگیریم و به فکر آینده‌مان باشیم. امیدوارم هواداران دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هم درکمان کنند چرا که به عشق آنها هر بازی وارد زمین شدیم و جنگیدیم اما دیگر نمی‌شود. تا زمانی که دریافتی نداشته باشیم تمرین نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز