خبرگزاری کار ایران

شمسایی: امیدوارم پرسپولیس و استقلال به فوتسال برگردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۳۱

سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به دنبال تغییر نسل در فوتسال هستیم و قطعا تیمداری پرسپولیس و استقلال در فوتسال، اتفاق خوبی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: جلسات متعددی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی فوتسال داشتیم و جا دارد به سرمربی قبلی تیم خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: با ریاست فدراسیون جلسات متعددی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم باید تیم ملی فوتسال تغییر نسل دهد. ستاره های کنونی تیم به درجه ای رسیده اند که باید به فکر حضور بازیکنان جوان باشیم و قطعا کار دشوار است.

این بازیکن فوتسال تاکید کرد: مربی وقتی وارد مقوله کاری می شود باید هر لحظه منتظر تغییر باشد هدف فدراسیون برنامه ریزی برای حضور در دو جام جهانی است و تغییر نسل دادن زمان می خواهد و این اتفاق در سال 2005 نیز رخ داد.

شمسایی درباره دستیاران خود نیز یادآور شد: یک دستیار اسپانیایی به تیم اضافه خواهد شد. نظری که بهترین گلر تیم ملی بوده نیز در کنار ما به عنوان مربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازی های لیگ را بررسی می کنیم و بازیکنان جوان را زیر نظر خواهیم داشت. قطعا 60 تا 70 درصد تغییر خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود برسیم. مقدماتی آسیا فروردین است و مهرماه بازی های نهایی در کویت برگزار می شود و بین این دو تاریخ نیز تلاش می کنیم اردوهای بین المللی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قول دادن درباره قهرمانی منطقی نیست اما آرزوی من فینال جام جهانی است. زمان می خواهد که نسل جدید تغییر اساسی داشته باشد و استعداد فوتسال در ایران بسیار زیاد است. اگر این نسل سنشان طوری بود که همراهی کنند قطعا می توانستیم به فینال برسیم.

شمسایی افزود: تیم داری پرسپولیس و استقلال در فوتسال بسیار موثر است و سپاهان فعالیت را در این زمینه شروع کرده است. در گذشته این دو تیم در فوتسال حضور داشتند و با برنامه ریزی می توان دوباره شاهد حضور دوباره پرسپولیس و استقلال در فوتسال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز