خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی: جایگاه تراکتور اینجای جدول نیست/ سخت بودن بازی فردا را کاملا لمس می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۰۴۵

سرمربی نساجی مازندران اعلام کرد که دیدار مقابل تراکتورسازی یکی از بازیهای سخت نیم فصل اول خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران درنشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا قطعا بازی سختی خواهد بود دو تیم به جایی رسیدند که شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

وی ادامه داد: این آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر است تیم‌ها کاملا شناخت دارند بازی‌ها کاملا پرفشار تاکتیکی  و سخت و همچنین پرتنش شده است آن هم به خاطر نزدیکی زمان بازی‌ها به یکدیگر است. تراکتور روز به روز پیشرفت کرده است تیم بسیار خوبی است و جایگاه آنها اصلا در جدول این رتبه نیست و باید در بالاهای جدول قرار بگیرد و با بازی‌هایی که در دو سه هفته گذشته انجام داده است آن را نشان داده است.

الهامی افزود: ما تیم بسیار خوبی هستیم رفته رفته بهتر شده‌ایم و سخت بودن بازی فردا را کاملا لمس می‌کنیم و بچه‌ها باید با تمرکز بالا در این بازی حاضر شوند تا بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم.

سرمربی نساجی در خصوص شرایط مصدومانش تصریح کرد: محروم ما در این بازی کریم اسلامی است و در مورد مصدومان نمی‌توانم صحبت کنم چون همیشه همه بچه‌های تیم من آماده هستند مهم بودن نفراتی است که حضور دارند و بازیکنانی که حضور ندارند سایر نفرات جای آ‌نها را به خوبی پر می‌کند تا بتوانیم یک بازی خوب در وهله اول با کیفیت انجام دهیم و تیمی که لیاقت داشته باشد در این بازی پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز