خبرگزاری کار ایران

مقصر حذف استقلال و پرسپولیس خورزوخان است

سیدعباسی: اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور بی‌مورد است/ با نگاه کردن به جدول خودمان را اذیت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۰۰

سرمربی پدیده در حصوص حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا واکنش جالبی دارد.

داوود سیدعباسی، سرمربی پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقدند داور بازی در صحنه گل خوردن این تیم دچار اشتباه شده است، اظهار داشت: من برای همه پرسپولیسی‌ها احترام قائل هستم اما فکر می‌کنم در آن صحنه درست است که داور سختگیرانه اعلام خطا کرد اما فکر می‌کنم در صحنه گل، 35 متر فاصله با دروازه پرسپولیس وجود داشت و باید قبول کنیم که بازیکن ما ضربه ایستگاهی را خوب زد.

وی ادامه داد: اگر شما دقت کرده باشید هیچوقت من در مورد مسائل داوری صحبتی نمی‌کنم اما در بازی مقابل پیکان ما گل سالم زدیم که داور آن را آفساید گرفت و در همین سه بازی اخیر سه اخراجی داشتیم که این به ما ضربه زد. یا در همین بازی مقابل پرسپولیس رحمان جعفری بازیکن ما یک تکل درست زد که داور همان را خطا گرفت. در مورد صحنه گل هم روی خطای عادی وسط زمین بود.

سرمربی پدیده در مورد اینکه پیش از بازی، خیلی‌ها معتقد بودند پرسپولیس در این بازی با اختلاف چند گل پیروز خواهد شد، تصریح کرد: ما فقط مقابل استقلال یک 20 دقیقه بد داشتیم و همین هم باعث شد که 3 گل دریافت کنیم. حتی در همان بازی در نیمه دوم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. یا در مقابل سپاهان 65 دقیقه خوب بازی کردیم. به صراحت می‌گویم که پدیده مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. اگر هم مقابل تیمی باختیم، به تیم حریف تبریک می‌گوییم و تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا در ادامه مسابقات بهتر ظاهر شویم.

سیدعباسی در خصوص اینکه آیا اگر زمان به عقب بازمی‌گشت، باز هم سرمربیگری پدیده را قبول می‌کرد یا خیر، بیان داشت: اگر واقعیت را بخواهم بگویم اگر می‌توانستم آن موقع حمیداوی را راضی کنم شاید تصمیم دیگری می‌گرفتم. آن شبی که ایشان تماس گرفت، شاید اگر صد تا اتفاق مهم را قرار بود در موردش تصمیم‌گیری کنم شاید حضورم در پدیده صدمین تصمیم بود. البته این را هم بگویم با افتخار کنار پدیده هستم و سال است که هم به عنوان مربی و هم به عنوان مدیر اجرایی کنار این تیم حضور دارم.

وی درباره اینکه به نظرش پدیده یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک خواهد بود، خاطرنشان کرد: به این قضیه فکر نمی‌کنم. یعنی در واقع به جدول نگاه نمی‌کنم زیرا نمی‌‌خواهم خودم را اذیت کنم.

مربی پدیده در مورد اینکه تکلیف دو بازیکنی که در تمرین این تیم بی‌انضباطی کرده بودند، به کجا انجامید، یادآور شد: فکر می‌کنم یک شیطنت رسانه‌ای باعث شد تا بحث به اینجا کشیده شود. یک درگیری لفظی بود که پس از برخورد انضباطی، دو بازیکن به تمرینات بازگشتند.

سیدعباسی در خصوص اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، بیان کرد: جای تاسف دارد که این دو تیم از این مسابقات کنار رفتند. تنها دلخوشی مردم ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس است. یعنی در واقع فوتبال ایران از دو حالت خارج نیست؛ یا مردم استقلالی هستند و یا پرسپولیسی و شما هیچ وقت هم نمی‌توانی عامل حذف این دو تیم را پیدا کنی و به نوعی خورزوخان مقصر حذف این دو باشگاه است! اگر شما روزی فهمیدید مقصر کیست به ما هم بگویید تا خوشحال شویم.

وی در پایان در خصوص دیدار پایانی نیم فصل اول مقابل فولاد گفت: از شانس ما قرعه‌کشی در همه بازیها در نیم فصل اول سخت بود. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا حریف خوبی برای فولاد باشیم. آنها قهرمان جام حذفی بوده‌اند و از کادر فنی بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز