خبرگزاری کار ایران

اتفاق جالب در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛

همزمانی برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین با مسابقات آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۱۴

کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین همزمان با مسابقات آسیایی در کیش برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسوولان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی انفورماتیک ایران پیرامون مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا و کاپ آسیا در کیش با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین پوربشاش و سارا شفیعی رئیس و نایب رئیس کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین به صحبت پرداختند.

پوربشاش درباره برگزاری نخستین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین گفت: این کنگره برای اولین بار قرار است امسال با موضوع تجارت بدون مرز( آیمکس) در جزیره کیش برگزار شود و با توجه به همزمانی این کنگره با مسابقات کاپ آسیا فرصتی مناسب دست داد تا این کنگره و مسابقات فیتنس چلنج، با یکدیگر در ارتباط و همسو باشند. به این ترتیب علاقه مندان می توانند هم به صورت بازدید حقیقی و حضور در نمایشگاه و هم به شکل بازدید مجازی و حضور آنلاین و آفلاین در نمایشگاه شرکت نمایند.

در ادامه شفیعی نایب رئیس کنگره گفت: با توجه به همزمانی کنگره و مسابقات برگزار شده توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلساتی در سالن خلیج فارس جزیره کیش در هنگام برگزاری بازیها برگزار خواهد شد و در این جلسات در خصوص کسب و کار آنلاین برای علاقه مندان سخنرانی خواهد شد و به آنها آموزش ها لازم داده می شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز