خبرگزاری کار ایران

شهرخودرویی‌های پرسپولیس علیه تیم سابق

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۸۸۱

پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 15 امروز دو تیم شهرخودرو مشهد و پرسپولیس تهران در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس امروز درحالی برابر شهرخودرو بحران زده قرار خواهد گرفت که در اعضای کنونی تیم پرسپولیس عده ای وجود دارند که سابقه حضور در شهرخودرو را دارند و از تیم راهی پرسپولیس شدند. 

مهم ترین عضو کنونی پرسپولیس که سابقه حضور در شهرخودرو را دارد سرمربی این تیم است که موفق شد برای نخستین این تیم مشهدی را به لیگ قهرمانان آسیا برساند. یحیی گل محمدی سرمربی کنونی پرسپولیس در لیگ نوزدهم بعد از کش و قوس های فراوان در نیم فصل از شهرخودرو جدا شد و راهی پرسپولیس شد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این درحالی است که چندی پیش سرخ‌پوشان به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه گل محمدی متهم به پرداخت 8 میلیارد تومان به باشگاه مشهدی شد.

همچنین حمید مطهری دستیار کنونی گل محمدی در پرسپولیس و داوود فنایی مربی دروازه‌بانان این تیم نیز زمان حضور این سرمربی در مشهد در شهرخودرو حضور داشتند و دستیاران گل محمدی در این تیم بودند.

میلاد سرلک هافبک میانی پرسپولیس نیز دیگر شهرخودرویی حاضر در پرسپولیس است که در تابستان سال گذشته از شهرخودرو راهی تهران شد تا لباس سرخ‌پوشان را بر تن کند. وی از مهم ترین بازیکنان گل محمدی در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش پررنگی در فینالیست شدن این تیم داشت.

فرشاد فرجی نیز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ بیستم با نظر یحیی گل محمدی جذب پرسپولیس شد تا او نیز به صورت مستقیم از شهرخودرو راهی پرسپولیس شود. آخرین بازیکنی که از شهرخودرو راهی پرسپولیس شد علی نعمتی مدافع 25 ساله این تیم بود که در تابستان امسال او نیز از مشهد راهی تهران شد تا لباس پرسپولیس را بر تن کند.

شهرخودرویی‌های پرسپولیس علیه تیم سابق

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز