خبرگزاری کار ایران

شهبازی: بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۶۸۱

مربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید اردوهای مدونی را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2022 هند انجام دادیم.

به گزارش ایلنا، سمیه شهبازی، مربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره اردوی پیش از اعزام به مسابقات گفت: بخاطر همسان سازی با شرایط آب و هوایی هند، آخرین اردوی خود را در جزیره کیش از روز چهارشنبه 15 دی ماه آغاز کردیم. همچنین زمان برگزاری تمرینات مان را با ساعت های بازیها قرار دادیم. خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت مناسبی قرار دارند و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه های تاکتیکی و تکنیکی که مد نظرمان بود را پس از صعود به جام ملتهای آسیا 2022 هند، برای بازیکنان مطرح و به مرحله اجرا رساندیم.

وی ادامه داد: خیلی از برنامه هایمان اجرا شد و تیم در شرایط خوبی به سر می برد . تنها مشکلی که با آن مواجه بودیم، نبود بازی تدارکاتی با تیم های خارجی بود که علیرغم تلاش های بیش از پیش فدراسیون، متاسفانه این امر برای ما فراهم نشد. سعی کردیم در این اردو بیشتر روی مراحل آماده سازی بچه ها و مسائل تاکتیکی که باید رعایت کنند، کار کنیم و در هند فقط مرور تاکتیک ها قبل از مسابقات باشد. همچنین در این اردو نیز جلسات آنالیز برای بچه ها می گذاریم و در این نشست ها بچه ها دیدگاه هایشان را برای ما می گویند.

مربی تی ملی اضافه کرد: جا دارد از فدراسیون فوتبال که این شرایط را برای ما مهیا کرده تا در یک شهر دیگر یک اردوی خوب قبل از اعزام داشته باشیم، تشکر کنم. این اردو تنها فرصت پایانی است که برنامه های خود را برای آخرین بار مرور کنیم. معتقدم حضور بازیکنان در کنار یکدیگر و هماهنگی آنها بسیار مهم است چرا که علاوه بر هماهنگ شدن با یکدیگر، مروری بر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خواهیم داشت. در واقع باید نظم بیشتری در دفاع و حمله و در فاز انتقال از دفاع به حمله و گلزنی داشته باشیم. امیدواریم در این رقابتها نتیجه بسیار مناسبی بگیریم و بازیکنان با عملکرد قابل قبول شان پاسخگوی زحمات مسئولین فدراسیون فوتبال باشند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان با انگیزه بالا در تمرینات حضور پیدا می کنند. آنچه مسلم است رقابت های سختی را پیش رو داریم و باید از لحاظ روحی و روانی خیلی قوی باشیم. برای حضور در این مرحله، نیاز به همبستگی و یکدلی داریم که خدا را شکر بازیکنان ما به این حس خوب رسیده اند. همگی‌ پر انرژی و بانشاط هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز