خبرگزاری کار ایران

شهرخودرو در آستانه انتقال جنجالی؛ امتیاز مشهدی ها واگذار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۵۸

به نظر می‌رسد مالک شهرخودرو در نظر دارد سهام این تیم را واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه شهرخودرو در یک سال گذشته به خاطر وضعیت مالکیت این تیم بارها و بارها دچار حواشی مختلف شد؛‌ تا جایی که سال گذشته مالکیت این تیم به طور موقت از فرهاد حمیداوی گرفته شد و در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفت تا مشخص شدن وضعیت مالک این تیم امور این تیم را در اختیار داشته باشد.

در تابستان جاری سرانجام بعد از مذاکرات انجام شده بین فرهاد حمیداوی و هیات فوتبال خراسان رضوی و همچنین اداره ورزش و امور جوانان این استان مالکیت این تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به حمیداوی باز گرداننده شد.

این تیم اگر چه لیگ را با رضا مهاجری آغاز کرد اما او تنها دو هفته دوام آورد و اکبر میثاقیان جاشنین وی شد. میثاقیان نیز هفت هفته روی نیمکت این تیم بیشتر دوام نیاورد و جای خود را به سید داوود سید عباسی داد. در طول این 13 هفته شهرخودرو تنها 3 امتیاز کسب کرده است و  در قعر جدول رده بندی قرار دارد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم و علاقه مندان به فوتبال خراسان شده است.

 حالا از مشهد خبر رسیده است که ۵۹ درصد امتیاز باشگاه شهرخودرو به یکی از شرکت های بزرگ ساختمانی واگذار خواهد شد و ۴۱ درصد سهم این باشگاه نیز در اختیار فرهاد حمیداوی خواهد بود

شنیده ها طی یکی دو روز اخیر حکایت از حضور سرمایه گذاری با توانایی اقتصادی بالا بعنوان مشارکت در باشگاه شهرخودرو خبر می‌دهند و گویا این ۵۹ درصد با حمایت و حضور مدیران استان خراسان رضوی پیش خواهد رفت تا آنها مالک این تیم لیگ برتری شوند.

 گفته می‌شود حتی مدیران شهرخودرو طی یکی دو روز آینده گویا جهت برگزاری جلسه ای محرمانه با این شرکت ساختمانی به مشهد خواهند آمد تا برای واگذاری بخشی از سهام این تیم مذاکراتی را با یکدیگر داشته باشد. باید نشست و منتظر بود که آیا سرانجام بخشی از سهام این باشگاه تسوط حمیداوی واگذار خواهد شد یا نه؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز