خبرگزاری کار ایران

خطیبی: بازی سختی مقابل استقلال در انتظارمان است / بازی آبادان را فراموش کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۴۳

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بازی مقابل استقلال تهران را سخت و دشوار توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مصاف با استقلال تهران در بازی هفته سیزدهم اظهار داشت: تیم استقلال امسال با توجه به بازیکنانی گرفته و سرمربی‌ای که دارد، و با توجه به مدیریت جدید، یک تیم خوب و منسجمی نشان داده است. این مساله نشان می‌دهد نتایج تیم هم باعث تفاوت قابل توجهی شده و از حاشیه‌ها دور شده است.

او ادامه داد: ما باید خودمان را در بالای جدول نگه داریم و چون استقلال می‌خواهد صدرنشین بماند، باید بازی سختی در انتظارمان باشد. ما مثل همیشه می‌خواهیم یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام بدهیم. اولویت، انجام یک بازی خوب از طرف تیم آلومینیوم است. ما بازیکنان را توجیه کردیم و آن‌ها می‌دانند که چه باید کنند. اگر ما تمرکز لازم را داشته باشیم، می‌توانیم یک بازی زیبا همراه با سربلندی تیم به نمایش بگذاریم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره غایبان تیمش گفت: ما بازیکن محروم نداریم و همه بازیکنان خود را در اختیار داریم.

خطیبی درباره عملکرد داوری همینطور گفت: صحبت درباره عملکرد داوری قبل از بازی شاید کار درستی نباشد. ما از داوری ضربه خوردیم اما اعتراض نکردیم. هدف ما این است که بتوانیم فوتبال زیبا ارائه دهیم. ما به حواشی توجه نمی‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های پیش‌رو، خواسته‌های خود را عملی کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره شکست برابر صنعت نفت آبادان همچنین عنوان کرد: ما این بازی را از ذهن خود خارج کردیم. انگار این بازی اصلا برگزار نشده است. بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کردیم و قرار است بازیکنان جبران کنند. ما گذشته را فراموش کردیم و می‌خواهیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز