خبرگزاری کار ایران

ربیعی: از دل بازی‌های سخت بیرون آمدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۳۳

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: خودمان هم از دل بازی‌های سخت بیرون آمدیم، بازی فردا برای ما بسیار بااهمیت است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کسانی که درک بسیار درست و عمیقی شرایط جوی که رخ داد برای تیم مس رفسنجان در شهر سرچشمه باخبر بودند و با درک درست نسبت به این قشضیه هماهنگی و همکاری کردند.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: از هیأت فوتبال شهرستان سیرجان، هیأت فوتبال استان کرمان، شرکت گل‌گهر و شخص امیر قلعه‌نویی و ... همه افراد به‌دلیل این هماهنگی و همکاری که با مجموعه تیم مس صورت گرفت به دلیل اینکه در شهر سرچشمه 48 ساعت قبل متوجه شدیم از ظهر امروز با سامانه برف شدید روبه‌رو خواهیم شد، همکاری خوبی با ما داشتند.

ربیعی اظهار کرد: اتفاق خوبی بود که در نهایت همکاری با صنعت نفت آبادان هم این اتفاق افتاد، چون آنها هم کارشان را در رفسنجان انجام داده بودند هتل، پرواز و بعد به سیرجان آمدند که فکر می‌کنم قطعا هم در جهت کیفیت بازی هم مراقبت از جلوگیری از مصدومیت بازیکنان برای هر دو تیم مؤثر خواهد بود که از مجموعه تیم نفت آبادان که درک مناسبی از این قضیه داشتند، تشکر داریم.

وی در رابطه با بازی فردا گفت: تیم نفت به ویژه در چند هفته اخیر تیم بسیارخوبی بوده و در هفته گذشته توانسته آلومینیوم اراک که شکست نداشته را شکست دهد، بررسی‌های لازم را روی این تیم انجام دادیم و می‌دانیم بازی سختی داریم.

ربیعی افزود: خودمان هم از دل بازی‌های سخت بیرون آمدیم جدا از اینکه به‌نظر خودم کیفیت بدی از بازی ارائه نمی‌کنیم، مثلا در بازی مقابل نساجی قطعا حق ما شکست نبود و چندین مصدوم هم در چند هفته اخیر داشتیم اما بازی فردا برای ما بازی پراهمیتی است و سعی می‌کنیم بتوانیم با توجه به فاصله کمی که مابین بازی‌ها هست تیم را از لحاظ ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم.

ربیعی افزود: فردا چند بازیکن که در هفته قبل مصدوم و محروم شدند در اختیار نداریم اما امیدوارم باتوجه به شرایط جوی، بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و در نهایت امیدوارم تیم پیروز میدان تیم مس باشد برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنم و احقاق حقی که توسط کیفیت دو تیم به تیمی که محق‌تر هست صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: من می‌دانم ارتباطات همکاری اینچنینی بین مجموعه‌های یک استان مخصوصا بین سیرجان و رفسنجان که از سال‌های قبل هم بوده جای احترام دارد و همین‌طور تیم مس کرمان، مس شهربابک، آرمان‌گهر سیرجان و استان کرمان از لحاظ فوتبال غنی است و در آینده می‌تواند به رشد و  پویایی فوتبال کشور کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز