خبرگزاری کار ایران

از مجیدی خجالت کشیدم

حسن روشن: در استقلال مدعی زیاد است/ به مجیدی گفتم نگران سال آینده هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۷۰

پیشکسوت استقلال در خصوص حضورش در تمرین این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضورش در تمرین استقلال اظهار داشت: به دلیل تهیه مستندی که قرار است از من ساخته شود باید در تمرین استقلال حضور پیدا می‌کردم هفته گذشته هم در بازی این تیم در ورزشگاه ازادی حضور یافتم و خوشحالم که این تیم در حال پیروز شدن است.

وی ادامه داد: از فرهاد مجیدی خجالت کشیدم او نشان داد که به استقلال بسیار علاقمند است و وقتی در بین بازیکنان استقلال اعلام کرد که پوسترهای من و دیگر پیشکسوتان را به دیوار اتاقش نصب می‌کرده احساس غرور کردم.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا توصیه‌ای به مجیدی داشته است یا خیر افزود: به او گفتم از همین حالا به فکر سال بعد باش. قرارداد بازیکنان دوباره تمام می‌شود و از همین حالا باید به فکر تمدید آنها بود.

روشن در خصوص اینکه پیشکسوتان استقلال رابطه خوبی با مجیدی ندارند افزود: یک نفر باید پیشکسوتان را دور هم جمع کند تا آنها از تیم حمایت کنند به خود آجرلو هم گفتم که اینجا با جاهای دیگر فرق می‌کند در استقلال مدعی زیاد است به او گفتم آکادمی باشگاه را جدی‌تر بگیرد و روی جوانان سرمایه‌گذاری کند همان صحبتی که فرهاد مجیدی دیروز نیز در تمرین استقلال اعلام کرد.

وی در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل آلومینیوم اراک نیز گفت: بازی سختی است استقلال باید در این بازی به دنبال پیروزی باشد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز