خبرگزاری کار ایران

میکولنکو، اولین خرید پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر انگلیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۰۸۶

باشگاه اورتون به صورت رسمی از خرید زمستانی جدید این تیم رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه اورتون ویتالی میکولنکو، مدافع دیناموکیف را با مبلغی نامشخص به خدمت گرفت، این ملی پوش اوکراینی با قراردادی چهار سال و نیم تا پایان ژوئن 2026 به این تیم ملحق شده است.

میکولنکو، 22 ساله، اولین خرید آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است که در سال‌های اخیر در سطح باشگاهی و بین المللی تاثیرگذار بوده است. میکولنکو، مدافع چپ ملی پوش اوکراینی، 21 بازی ملی برای کشورش انجام داده و یکی از اعضای کلیدی تیمی بود که به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رسید.

میکولنکو در گفتگو با دوربین باشگاه اورتون پس از اینکه ششمین خرید رافا بنیتز به عنوان سرمربی آبی‌ها شد، گفت: "انتقال به اورتون یک قدم بزرگ و مهم در زندگی من است. من همیشه رویای بازی در لیگ برتر را داشتم. فوتبال انگلیس جایی است که این بازی متولد شد و فکر می‌کنم که به خوبی به سبک بازی من می‌آید. من 22 ساله هستم اما احساس نمی کنم که جوان هستم. تجربه بازی در سطح اروپا را دارم و امیدوارم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم. من از فرصت بازی مقابل هوادارانمان در اورتون هیجان زده هستم. من چند بازی اخیر را در گودیسون پارک دیده‌ام و باورنکردنی بودند. آنها طرفداران فوق العاده ای هستند که من در قبال آنها احساس مسئولیت می کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز