خبرگزاری کار ایران

پایان روزهای کابوس بار مهدی طارمی؛ دعوت به تیم ملی و گلزنی در اوکلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۳۴

مهاجم ایرانی پورتو بعد از 11 بازی ناکامی برابر بنفیکا موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی طارمی بعد از درخشش در فصل 2019/20 لیگ برتر پرتغال با لباس ریوآوه و کسب عنوان آقای گلی با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو از این تیم راهی پورتو شد تا لباس این تیم پرافتخار را بر تن کند.

طارمی فصل خوبی را سپری کرد تا جایی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا این بازیکن موفق شد دروازه یوونتوس و چلسی را باز کند و حتی گل تماشایی او به آبی های لندن نامزد دریافت جایزه برترین گل سال هم شد.

پایان روزهای کابوس بار مهدی طارمی؛ دعوت به تیم ملی و گلزنی در اوکلاسیکو

طارمی در فصل گذشته در مجموع برای پورتو 48 بازی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام، لیگ کاپ و لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. او در 3023 دقیقه حضورش در زمین با پورتو، 23 گل به ثمر رساند. او در لیگ پرتغال  16 گل زد و 11 پاس گل داد تا تاثیرگذارترین بازیکن این رقابت‌ها شود.

درخش طارمی با لباس پورتو باعث ایجاد محبوبیت ویژه او در بین هواداران این تیم شد و حالا مهاجم تیم ملی تبدیل به امید نخست گلزنی این تیم  شده و با توجه به حضور پورتو در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا در بین تیم های بزرگی همچون لیوپول، آ ث میلان و اتلتیکو ماردید نگاه همه هواداران به ساق پای مهدی طارمی دوخته شده بود تا با درخشش و گلزنی خود راه گشایی پورتو باشد. به هر شکل شرایط به گونه ای دیگری رقم خود و طارمی به جز گلزنی در بازی برابر لیورپول که با شکست سنگین 5 بر یک همراه بود نتوانست کاری انجام بدهد تا عملکرد مهاجم ایرانی باعث ناامیدی هواداران و کادرفنی این تیم شود. کار تنها به اینجا ختم نشد و طارمی با از دست دادن موقعیت های خوب گلزنی در برابر لیوپول و اتلتیکو مادرید به نوعی مانع صعود پورتو به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد.

پایان روزهای کابوس بار مهدی طارمی؛ دعوت به تیم ملی و گلزنی در اوکلاسیکو

ناکامی طارمی در امر گلزنی تنها به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ختم نشد. آخرین گل طارمی در 26 اکتبر به ثمر رسید در جایی که پورتو با نتیجه 3 بر یک  مغلوب سانتاکلارا شد و بلافاصله از جام حذفی کنار رفت. همچنین این بازیکن سه روز قبل از آن دیدار در لیگ برتر در پیروزی 3 بر یک مقابل توندلا هت‌تریک کرده بود اما طارمی در 11 بازی بعد در امر گلزنی ناکام بود تا این روند طولانی‌ترین روند گل نزدن این مهاجم ایرانی در دوران حرفه ای خود باشد.

هرچند بارها و بارها سرژیو کونسیساو سرمربی پورتو در حمایت از طارمی گفت وظیفه طارمی فقط گل زدن نیست و کمک به سایر بازیکنان است اما مگر امکان داشت از طارمی با توجه به عملکرد خوب وی در سالیان اخیر توقعی جز گلزنی داشت؟ اگر چه طارمی در این 11 بازی 4 پاس گل به همبازیان خود داد اما به نظر می‌رسید عدم گلزنی این بازیکن به خاطر مشلات  روحی و روانی باشد. گویا این اتفاق بعد از چالش وی با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران و بعد از آن عدم دعوت طارمی به تیم ملی رخ داد.

سرانجام بعد از 11 بازی طارمی در دیدار حساس جمعه شب این تیم با بنفیکا در او کلاسیکو بعد از تاثیر گذاری روی گل نخست این تیم موفق شد گل سوم پورتو را وارد دروازه رقیب دیرینه کند تا  علاوه بر نقش پررنگ در پیروزی 3 بر یک پورتو و بازگشت این تیم به صدر جدول، به ناکامی خود در امر گلزنی پایان دهد. اکنون این مهاجم ایرانی روحیه خود را به دست آورده و زین پس هواداران تیم ملی و باشگاه پورتو باید منتظر بازگشت وضعیت ایده آل او باشند.

حجم ویدیو: ۱۴.۱۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز