خبرگزاری کار ایران

از تیم های کشتی پیشکسوتان کشورمان تقدیر بعمل آمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۵۶۵

از تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که در رقابت های جهانی یونان شرکت کرده بودند ظهر امروز با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون و محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان، در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  ظهر امروز با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون و محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و جهان، در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. پیش از برگزاری این مراسم که به همت علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان برگزار شد، نفرات حاضر ابتدا نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند و پس از آن جیرسرایی توضیحاتی را در مورد نحوه اعزام تیم ها و نتایج بدست آمده به سمع حاضرین رساند.

در ادامه سید علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز المپیک 1964 توکیو و سرمربی این تیم نیز سخنانی را ایراد و از فدراسیون کشتی به جهت حمایت از پیشکسوتان تقدیر کرد.

در ادامه نفرات حاضر تک به تک نسبت به معرفی خود و عناوینی که کسب کردند اقدام نموده و صحبت های خود را به سمع رئیس فدراسیون کشتی رساندند.

سپس علیرضا دبیر در جمع پیشکسوتان گفت: ابتدا باید بگویم که کشتی عشق است و حتما این عشق باعث شده تا شما در این سن کشتی بگیرید و مسابقه بدهید.

دبیر تصریح کرد: شما که در این سن و سال ورزش کشتی را انجام می دهید باید خیلی مراقب خود باشید، چراکه هم امکان آسیب دیدگی زیاد است و هم اینکه برای سلامتی تان بسیار خطرناک خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: از آقای جیرسرایی و کلیه تیم به دلیل اینکه بدون هیچ حاشیه ای در رقابت های جهانی حضور یافتند قدردانی می کنم و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را برای اعزام این تیم به مسابقات و گرفتن مجوز آن کرد.

دبیر اظهار داشت: واقعیت این است که بودجه ما نسبت به خرجی که کشتی دارد 5 برابر کمتر است و به همین دلیل نمی توانیم هزینه ای برای تیم پیشکسوتان انجام دهیم، ضمن اینکه وظیفه فدراسیون نیز ابتدا پشتیبانی از تیم های ملی بزرگسالان و پس از آن رده های پایین تر است.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: در سنینی که شما کشتی می گیرید، نباید به خود زیاد فشار آورید و اگر همان ورزش معمولی و نرمش را انجام دهید بهتر است چرا که نگران سلامتی شما هستیم و تا جایی که می توانید از فشار آوردن به خود خودداری کنید، قطعا خانواده، فرزندان و عزیزان شما نیز نگران سلامتی شما هستند، و در نظر داشته باشید کسب مدال در رده ی پیشکسوتان به هر قیمتی ارزش ندارد، چراکه پای سلامتی و زندگی شما در میان است.

در این جلسه مقرر شد تا خانه کشتی زنده یاد مهندس توفیق جهانبخت سه روز در هفته و به مدت روزی 2 ساعت در اختیار پیشکسوتان به جهت انجام تمرینات کشتی قرار گیرد.

در پایان این مراسم نفرات حاضر عکس یادگاری گرفتند و از پیشکسوتان توسط حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای المپیک و جهان و نایب رئیس فدراسیون کشتی و محمدرضا گرایی دارنده 2 مدال طلای المپیک و جهان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز