خبرگزاری کار ایران

رسول خطیبی: امروز بی نظم بودیم/ امیدوار هستم این آخرین باخت ما باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۷۹

سرمربی آلومینیوم اراک امیدوار است این آخرین شکست این تیم در لیگ برتر باشد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از نخستین شکست این تیم در لیگ بیست و یکم برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. در 10 دقیقه اول خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت. شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم. امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم،  اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

وی در مورد  عملکرد داوری این بازی بیان کرد: با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

 وی در پایان اظهار داشت: یک مقدار احساس کردم بچه ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز