خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه رایکا بعد از اخراج سرمربی‌اش

آقای پیروز قربانی! در تمرین رفتار خلاف اصل ورزش داشتی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۳۵

باشگاه رایکا در پاسخ به اظهارات پیروز قربانی بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از صحبت‌های جنجالی پیروز قربانی بعد از برکناری‌اش از هدایت تیم رایکا بابل، هیات‌مدیره این باشگاه واکنش تندی نسبت به حواشی ایجاد شده داشت.

مدیران باشگاه رایکا ضمن بیان این مطلب که با تصمیم مدیریت باشگاه قرارداد سرمربی تیم آقای پیروز قربانی با باشگاه رایکا بابل فسخ شده و این سرمربی از سمت خود برکنار شده است، بیانیه‌ای را صادر کرده‌اند.

در بیانیه‌ای باشگاه رایکا خطاب به هواداران این تیم آمده است:

«سرمربی بعنوان بالاترین شخص فنی در هر مجموعه ورزشی همانند سایر ارکان تیم موظف به حفظ شأن و جایگاه باشگاه بوده و می‌بایست اصول کلی اخلاقی آن مجموعه را رعایت کند لیکن با توجه به مصاحبه اخیر این سرمربی با سایت های ورزشی که نشان از کم تجربگی و فقدان رکن همدلی نامبرده با باشگاه داشته است.

از سویی رفتار خلاف اصول ورزشی وی در تمرین این تیم موجب گردید تا مدیریت باشگاه بر تصمیم مأخوذه بیش از پیش استوار بوده و بدینوسیله قطع همکاری با این سرمربی مسجل بوده و با تشکیل فوری جلسه‌‌هیات مدیره نسبت به تعیین سرمربی جدید اقدام خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز