خبرگزاری کار ایران

حسینی: پدیده در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت/ این یک امتیاز به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۳۱

سرمربی تیم پیکان در مورد تساوی با پدیده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. نیمه اول خیلی سعی کردیم جنگنده و پرانرژی بازی کنیم. تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که تیم حریف می‌آید برای اعتبار فوتبالی‌شان بجگند. نیمه اول خوبی نداشتیم اما نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار ما بود. گل هم زدیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بازی را هم در اختیار داشتیم. متأسفانه در دقایق پایانی نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و یک پنالتی که نمی‌دانم بود یا نبود، گرفته شد و بازی یک بر یک شد. این یک امتیاز به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. ما بازی را برده بودیم و بازی در ا ختیار ما بود. این اشتباه را نباید می‌کردیم. حالا دیگر این اتفاق افتاده و باید خودمان را جمع‌وجور کنیم برای بازی سختی دیگر در اهواز.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اتفاقات و درگیری‌های پایان بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیفتاد. در حین بازی تنش زیادی بین نیمکت‌ها بود و فشار زیاد بود و دو طرف عصبانی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز