خبرگزاری کار ایران

سولدو: جایگاه ذوب آهن تناسبی با بازی‌های خوبش ندارد/ در خطوط سه گانه از نظر بازیکن مشکل داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۰۶

سرمربی تراکتور شرایط تیمش در آستانه بازی با ذوب آهن را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته بازی مقابل هوادار‌ به دلیل زمان کمی که بعد از جام حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم نتیجه را واگذار کرده و بازی خوبی را هم انجام نداده و نتیجه را به تیم هوادار نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: فردا با تیم خوب ذوب‌‌آهن بازی داریم که جایگاه این تیم با بازی‌های خوبش تناسب نداشته و تیمی با سازماندهی بالایی است و ما هم این تیم را به خوبی آنالیز کرده و برای برد و کسب نتیجه خوب به مصاف این تیم می رویم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با رئیس کانون هواداران تراکتور داشته و وضعیت باشگاه را به وی تشریح و در مورد حساسیت و نگرانی هواداران هم با هم صحبت کردیم.

سولدو گفت: من بارها در مورد این مورد صحبت کردم که تیم پیش از آغاز فصل بدنسازی خوبی نکرده و مشکلات زیادی از این بابت داریم و در مورد بازیکنان در خطوط سه‌گانه هم مشکل داریم و روزهای آینده خبرهای خوبی بابت نقل و انتقالات باشگاه داشته و  با وجود زمان کمی که داریم، سعی کردم تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و تیم تراکتور را با آمادگی بالا به مصاف حریفانشان بفرستیم.

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: تیم تراکتور در شرایط سختی است و همه باید کمک کنند تا این تیم به موقعیت بهتری دست یابد و برای همین باید 100 درصد تیم تقویت و نقاط ضعف تیم برطرف شود.

وی عنوان کرد: به دنبال بازیکن بهتری از قوچان‌نژاد هستیم و وی فصل گذشته اصلا بازی نکرده و سنش هم بالاست و نمی تواند کمک زیادی به ما کند. در همین پست عباس زاده جوان را داریم و درست نیست به جای وی یک بازیکن مسن را جذب کنیم. سعید واسعی هم نتوانست انتظارات من را برآورده و تمرینات خوبی را هم نکرده و از وی رضایت ندارم.

سولدو گفت: برای کسب 3 امتیاز و برد به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و بازی‌های خانگی به دنبال برد هستیم و یک امتیاز در بازی فردا دردی را از ما دوا نکرده و باید 3 امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز