خبرگزاری کار ایران

عزیزی‌خادم: آینده فوتبال تنها مربوط به مردان نیست / ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۷۹

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ بابت شکست ناپذیری، جزو الطاف حق بود.

به گزارش ایلنا، شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بازدید انسیه خزعلی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان از تمرین تیم ملی فوتبال گفت: با وزیر صحبت کردم، جلسه‌ای در وزارت خارجه داشت و گفت در آستانه سفر خواهد آمد. 

رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: همه به تیم بزرگسالان افتخار می‌کنند.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ بابت شکست ناپذیری در این سال جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما کمک کرد. هیچ کس نمی‌تواند فراموش کند تیم ملی ۷ ماه پیش در چه شرایطی بود و حالا کجا هستیم. امروز قاره آسیا به تیم ملی افتخار می‌کند که جزو تیم‌های بدون شکست در کنار آرژانتین قرار دارد. ما شکرگزار خداوند هستیم و جا دارد از کادر تیم ملی و بازیکنان تشکر کنم. ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است و در رنکینگ هم اتفاقی افتاد که لطف الهی بود. فراموش نکنیم چه اتفاقی رخ داده است. 

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی بانوان تصریح کرد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بودند، آن هم مبتنی بر کار جمعی. فدراسیون با نگاه توسعه‌ای، تیم ملی زنان را که در رنکینگ جای نداشت و مسیر پر تلاطمی داشت را حمایت کرد. در گذشته تلاطم و نگاه قهقهرایی وجود داشت اما باید کارهای منظمی می‌کردیم. ما سعی کردیم تبعیض را به سطح نازلی کاهش دهیم. 

عزیزی خادم افزود: آینده فوتبال فقط مردان نیست بلکه آینده فوتبال رده زنان، امید و تیم های پایه است. بر اساس آموزه های اسلامی نمی‌توانیم یک بخش را نبینیم. این ها انگیزه بانوان را مضاعف خواهد ‌کرد. آرزوی بهترین ها را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز