خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت حذف سرخابی ها از آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۱۵

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: تا دوشنبه راستی آزمایی کنفدراسیون ادامه دارد و درصورتی که قانع نشوند باید به کمیته انظباطی برویم.

به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد درباره حذف پرسپولیس، گل گهر و استقلال از لیگ قهرمانان اظهار کرد: اطلاعات آقای کامرانی فر از ما دقیق تر است زیرا یک نسخه از تمام مکاتبات در اختیار وی به عنوان دبیر فدراسیون قرار می گیرد. تا جایی که ما درجریان هستیم کنفدراسیون فوتبال اسیا برای اینکه استانداردهای حرفه ای رعایت شود سوالاتی از استقلال و پرسپولیس و گلگهر مطرح کرده و به عبارتی راستی آزمایی کرده اند تا متوجه شوند مدارک بارگذاری شده ایا واقعی است؟

وی ادامه داد: تعریف اولیه فوتبال حرفه ای این است که باید باشگاه ها بنگاه تجاری باشند و قوانین تجاری درباره آنها جاری باشد. باشگاه های ما دولتی هستند و متاسفانه مجمع مشترک داریم. باشگاه ها بدهی دارند و استادیوم ها نیز دارای مشکل است.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها توضیح داد: پیشتر این مسائل را به ما گوشزد کرده اند تا حل شود ما اعلام کردیم مثلا بحث مالیات حل شده و کنفدراسیون درباره چگونگی حل این مسئله سوال می کند.

اولیایی یادآور شد: بیش از 51 جلسه کمیته های بدوی و تجدید نظر با باشگاه هایی که درخواست حضور حرفه ای در آسیا را داشتند برگزار شده و تمام مشکلات را به باشگاه ها گفتیم. ما در باشگاه ها ثبات مدیریت نداریم.

وی توضیح داد: متاسفانه وقتی یک مدیر می آید نیروهای جدید می آورد و ما با معاونت های حقوقی و مالی اداری طرفیم و تازه از نو کار دوباره آغاز می شود. دولت نباید باشگاه داری کند و باشگاه در تمام دنیا یک واحد تجاری است و مالکان باشگاه نیز باید ثابت باشند.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: انداختن تقصیر گردن یکدیگر کاری را حل نمی کند. من هشدارها را دادم و ما فرصت بیشتری به باشگاه برای حل مسئله دادیم. ایا امروز مجمع مشترک نداریم؟ ما سه ماه رسما کمیته استیناف به باشگاه ها فرصت داده بود و باشگاه ها اعتراض دارند چرا 2 ماه مانده به پایان فرصت کنفدراسیون در حال پرسشگری است. در ادامه اقایان اعلام کردند که مجوز حرفه ای برایشان صادر شده درصورتی که مجوزی از سوی ما صادر نشده بود. اقایان قبل از اتمام سه ماهه گفتند مشکل حل شده و سوالات این است که اگر مشکل حل شده و مجوز صادر شده باید اعلام کنند.

اولیایی گفت: پیشنهاد داده بودند که با رایزنی آقایان فرصت جدیدی بگیرند. سال های گذشته هم رایزنی می کردند و باید برای یکبار اراده کنیم که باشگاه های ما حرفه ای شوند.  

به گفته وی، تا دوشنبه کنفدراسیون از ما راستی آزمایی می کنند و پس از آن در صورت قانع نشدن که احتمالا قانع هم نخواهند شد ما باید در کمیته انظباطی از خود دفاع کنیم و در نهایت زمان بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز