خبرگزاری کار ایران

بازی مقابل هوادار شش امتیازی است

ایمان صادقی: روی یک سهل انگاری این بازی را واگذار کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۰۹

دروازه‌بان فجر سپاسی گفت: امیدوار است چمن حافظیه شیراز درست شود.

ایمان صادقی دروازه‌بان فجر سپاسی در خصوص شکست مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بر خلاف جریان بازی گل خوردیم روی یک سانت از جناحین گل دریافت کردیم پیش از دریافت گل عملکردمان خوب بود و حتی در نیمه دوم هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم. نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم و باختیم.

وی در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما می‌دانستیم نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است سرمربی بسیار خوبی دارد آنها روی بدشانسی نتوانسته بودند چند هفته نتیجه بگیرند به نظرم روی یک سهل انگاری این بازی را واگذار کردیم تا دقیقه 30 هم بازی دست ما بود.

صادقی ادامه داد: مقابل هوادار در هفته بعد باید تلاش کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم تا از خجالت هوادارانمان دربیاییم. بازی مقابل هوادار شش امتیازی است و حیف است بخواهیم امتیاز از دست بدهیم. چند هفته است که به تساوی می‌رسیم و شرایط خوب نیست.

دروازه‌بان فجر سپاسی در خصوص انتقاد از چمن ورزشگاه حافظیه شیراز بیان داشت: در این هفته‌ها چندین بار این مسائل را گفتیم اما کاری روی چمن صورت نمی‌گیرد باشگاه هم تلاش می‌کند که چمن در بهترین شرایط باشد. مسئولین باید نگاه ویژه‌ای به تیم فجر داشته باشند بعد از چند سال به لیگ برتر آمده‌ایم و خوب نیست که چمن نداشته باشیم. من می‌دانم تیم قشقایی هم در این ورزشگاه بازی می‌کند امیدوارم هر چه زودتر ورزشگاه فارس شیراز آماده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز