خبرگزاری کار ایران

خوش شانس باشیم در بالای جدول قرار می گیریم

اکبر صادقی: تیم‌هایی مانند گل‌گهر، فولاد و سپاهان می‌توانند مدعی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۱۸

هافبک تیم نساجی گفت: شرایط لیگ امسال سخت است.

اکبر صادقی، هافبک تیم نساجی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دربی مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. تیم مس در رفسنجان نباخته بود. آنها بازیکنان باکیفیت و همچنین کادر فنی خوبی دارند و خدا را شکر توانستیم در این بازی به پیروز برسیم.

هافبک تیم نساجی در مورد نتایج چند هفته اخیر این تیم تصریح کرد: نساجی در ابتدای فصل، بازیهای بسیار سختی داشت. اکثر بازیهای مهم ما مانند گل‌گهر، سپاهان، فولاد، استقلال و پرسپولیس بیرون از خانه بود. درواقع ما در 7 هفته اول بازی‌های سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما اکنون شرایط بهتر شده است.

وی درباره چمن ورزشگاه ساری افزود: چمن این ورزشگاه خراب است و حتی چند روز پیش وزش یک باد نسبتاً شدید باعث شد تیرک از جایش کنده شود. آنطور که من شنیدم قرار است این هفته از مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان میزبانی کنیم.

صادقی در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از رتبه نساجی در پایان نیم فصل چه جایگاهی است، خاطرنشان کرد: از روزی که با الهامی شروع کردیم با سعی و تلاش دنبال جایگاهی در بالای جدول بودیم و فکر می‌کنم اگر کمی خوش شانس باشیم می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

هافبک نساجی در مورد اینکه چه تیم‌هایی در پایان نیم فصل مدعی قهرمانی هستند، گفت: شرایط لیگ امسال سخت است. چند تیم بودند که باخته نداشتن اما چند هفته است که پشت‌سر هم نتیجه نمی‌گیرند. تیم‌هایی مانند گل‌گهر، فولاد و سپاهان هزینه کرده‌اند و از لحاظ بازیکن و امکانات شرایط خوبی دارند، می‌توانند مدعی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز