خبرگزاری کار ایران

کوشکی: به شوک مثبت بازی با سپاهان نیاز داشتیم / گل فلاح واقعا استثنایی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۴۲

مهاجم تیم پیکان تهران درمورد رویارویی با سپاهان گفت: برای کسب امتیاز به اصفهان رفتیم بودیم و با تلاش همه بچه‌ها و اعضای تیم و کادرفنی موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم.

علیرضا کوشکی در گفتگو با ایلنا درمورد برتری دو بر یک پیکان برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی دشواری در نقش جهان داشتیم، خداراشکر می‌کنیم که توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. برای کسب امتیاز به اصفهان رفتیم بودیم و با تلاش همه بچه‌ها و اعضای تیم و کادرفنی موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم.

کوشکی در مورد سومین گلش در فصل جاری گفت: شکرخدا این حاصل تلاش همه بچه‌های تیم بود. من این فصل دو پاس گل هم داده‌ام. پاس محمدجواد آزاده دقیق همانجایی که باید باشم به من رسید و من هم تلاش تیم را به گل تبدیل کردم. در هفته گذشته روی مسائل تاکتیکی تمرکز داشتیم و امیدوارم که این روندمان ادامه‌دار باشد. شادی گلم را به برادرم تقدیم کردم که به او قول داده بودم در روز تولدش اینطور سورپرایزش کنم و حرف N را نشان دادم.

مهاجم تیم پیکان همینطور درباره گلزنی محمدحسین فلاح برابر سپاهان اضافه کرد: گل فلاح واقعا استثنایی بود؛ محمدحسین از بازیکنان خوب تیم ماست و واقعا از آن دسته گل‌هایی بود که هیجان زیادی داشت.

علیرضا کوشکی درمورد شکست پیکان پیش از دیدار برابر سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس تهران گفت: در این چند هفته بازی‌های خیلی سختی داشتیم که شرایط تیم یک مقدار وارد بحران شده بود و تلاش داشتیم که شرایط را درست کنیم. سه امتیاز بازی مقابل سپاهان یک شوک مثبت بود و ما را از آن حال و هوا خارج کرد. 

او همینطور درخصوص رویارویی با شهرخودرو مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرخودرو تیم بدی نیست و همه تیم‌ها در لیگ برتر قابل احترام هستند و رویارویی با هیچ کدام از آنها آسان نیست. در این بازی هم برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا یک برد دیگر به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز