خبرگزاری کار ایران

حیدری: هیاتهای فوتبال بیانیه ای را به رییس مجلس در رابطه با تصویب اساسنامه امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۹۲

رییس کمیته امور استانها پس از برگزاری همایش روسای هیاتهای فوتبال استانهای کشور گفت: یکی از مهمترین نکته هایی که در این همایش مطرح شد، ارسال نامه 32 استان کشور به رییس مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استانها ضمن تشکر از میزبانی مطلوب و فوق العاده هیات فوتبال استان اصفهان گفت: این همایش در بهترین شرایط برگزار شد که جا دارد از تمامی همکاران و اعضایی که برای برگزاری این همایش تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی درباره نحوه تعامل هیاتهای فوتبال با فدراسیون فوتبال و همچنین توسعه فوتبال در استانها گفت: یکی از مواردی که در این همایش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، بحث توسعه فوتبال در استانهای کشور بود که امیدوارم با رفع موانع موجود، بتوانیم شاهد این امر باشیم. نحوه تعامل هیاتهای فوتبال استانها با فدراسیون فوتبال نیز بسیار مطلوب و همسو بوده و برای رشد و مفوقیت فوتبال کشور گام برمی داریم. 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه یکی مهمترین مطالبی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت پرداختن به بند ۱ اساسنامه فوتبال کشور بود، در ادامه افزود: همانطور که می دانید بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال که اهمیت خاصی دارد و منتظر هستیم تا مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر آن را تصویب کند. در همین راستا بیانیه روسای هیئت‌های ۳۲ استان از سراسر کشور تنظیم و امضا شد تا که دکتر قالیباف توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و به وظیفه خودشان در اینباره عمل کنند.

وی ادامه داد: مهم است که واقعاً توجه ویژه به بند یک اساسنامه داشته باشند. همگان می دانیم که مجلسی‌ها از بطن خود مردم هستند و مطمئن هستیم که بهترین تصمیم را در این زمینه خواهند گرفت. امیدوارم هر چه زودتر در این باره به نتیجه برسیم تا فوتبال ما آسیب نبیند.

حیدری در ادامه در خصوص اختصاص بودجه به استانهای کشور گفت: یکی از اهداف دکتر عزیزی‌خادم این است که استانها در مسیر توسعه قرار گیرند و موفق باشند. بر همین اساس ایشان قول مساعد دادند که برای توسعه استانها، بخشی از درآمدهای و پاداش جام جهانی به استان‌های کشور تعلق می‌گیرد. تخصیص بودجه ها به استانها با ارائه طرح کارشناسی و برنامه‌های مدون که از طریق هیاتها به فدراسیون فوتبال ارسال می شود، در نظر گرفته خواهد شد که این امر یکی از اتفاقات بسیار عالی و ماندگار برای فوتبال کشور است.

وی با اشاره به دیدار رییس فدراسیون فوتبال با استاندار اصفهان در ادامه بیان کرد: دیدار شهاب‌الدین عزیزی خادم با استاندار محترم استان اصفهان نیز در این سفر بسیار مفید بوده چرا که بسیاری ازمطالب مختلف در جهت رشد و توسعه فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار اصفهان حمایت قاطع خود را از فوتبال کشور و فوتبال ملی بیان داشتند.

وی در پایان از حمایتها و حضور حیدر بهاروند، میرشاد ماجدی، خداداد افشاریان، شهره موسوی و احسان اصولی(اعضای هیات رییسه)، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل، داوود امید زاده، مشاور اجرایی رییس فدراسیون و همچنین علی طاهری، رییس هیات فوتبال استان اصفهان در این همایش تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز