خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: قبل از ما چنین رایی نبوده و بعد از ما هم نخواهد بود/ در حق تیم ما جفا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۶۹

سرمربی گل گهر در مورد تقابل تیمش با آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر پس از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: از میزبانی خوب اراکی ها تشکر می‌کنم، در این دو روز که اینجا خیلی به ما محبت داشتند. به آقای خطیبی برای تیم بسیار  خوبی که با کمترین هزینه درست کرده، تبریک می‌گویم. 

وی در خصوص بازی امروز عنوان کرد: نیمه اول، نیمه خیلی خوبی نبود‌. در نیمه دوم هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و سه موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم و اواخر بازی هم تیم آلومینیوم موقعیت داشت که می‌توانستند برنده شوند.

او با اشاره به شرایط روحی تیمش پس از صدور رای کمیته انضباطی گفت: در مجموع با شرایطی که برای تیم ما در چند هفته اخیر درست کرده‌اند از نظر روحی و روانی تیم ما را به هم ریخته‌اند. من به شرف این بازیکنان درود می‌فرستم که با همه این مسائل مردانه می‌جنگند و بازیکنان من واقعا قابل تحسین هستند.

او ادامه داد: خدا را شاکریم که فوتبالی خیلی خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم بازی خوب بود ولی ما چند هفته است که تحت فشار هستیم. این مسائل تیم را از نظر روحی به هم می‌ریزد. هفت امتیاز از ما کم کردند و در حق ما جفا کردند. قبل از این هم چنین رایی نبوده و بعد هم نخواهد بود‌.  ما هیچ کار غیرقانونی نکردیم.

سرمربی گل گهر با تاکید بر عدم تخلف این تیم عنوان کرد: نمی‌دانم اما وقتی که کارت برای بازیکن خارجی صادر می‌شود هیچ تخلفی انجام نشده و من واقعا تعجب می‌کنم چرا انقدر زود فشار گذاشتند و رای را صادر کردند. چرا صبر نکردند که تحقیقات بیشتری کنند؟ این رفتار ها خوب نیست. الان چند هفته است تیم ما چه قبل از رای و چه بعد از رای تیم ما به هم ریخته‌ است ولی ما توانستیم از تجربه هایمان استفاده کنیم و بازیکنان را در شرایط خوبی نگه داریم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: امروز هم از همه تشکر می‌کنم. هر دو تیم شانس برنده شدن داشتند ولی ما در نیمه دوم سه موقعیت خوب داشتیم که دو تا را گلر گرفت و یکی هم مرتضی تیریزی استفاده نکرد ولی آنها هم می‌توانستند برنده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز