خبرگزاری کار ایران

عباسی: AFC‌ امسال شرایط را خیلی سخت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۱۸

رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص محدودیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از جلسه اضطراری مدیران سرخابی‌های پایتخت با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره موضوع حذف از لیگ قهرمانان آسیا، سعید عباسی رییس و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای که علاقه‌ای به صحبت نداشت، در گفتگو با خبرنگاران گفت: سال گذشته این قضیه به همین شدت بوده اما به دلیل شرایط کرونا، ممیزی AFC در همه کشورها به شدت امسال نبوده است؛ شما می‌بینید که عربستان و برخی کشورهای دیگر هم تیم‌هایشان ریجکت شده‌اند. امسال خیلی محکم گرفته‌اند، البته که کمیته بدوی مثل هر ساله مشغول به کار است.

وی افزود: کمیته استیناف هم مثل پارسال عمل می‌کند، اما این دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) و دیگر باشگاه‌هایمان هم مشکل حرفه‌ای دارند؛ یکی از مشکلاتی که است، این بوده که ما باید از کسانی که اهل این کار هستند و نتایج را می‌دانند از جمله آقای عزیزی‌خادم کار داشته باشیم که جواب درست را به ما بدهند منتهی بعضی وقت‌ها نیازی نیست که صحبت شود چرا که تمام این صحبت‌ها رصد می‌شود و باید دقت کنیم که در باغ سبز به باشگاه‌ها نشان بدهیم و به خودمان دروغ نگوییم.

عباسی در ادامه صحبت‌های خود گفت: این‌که بخواهیم سال‌های سال این روش بوده، این روش را ادامه بدهیم؛ منتهی الان شرایط را AFC خیلی سخت کرده، به جز این‌که کمیته‌های بدوی و استیناف نظر می‌دهند، خود AFC هم بعضی از مدارک را جدا می‌کند و خودش عملاً توسط شرکت‌های آلمانی وارد می‌شود، شرکت‌هایی که ممیزی می‌کنند.

رییس و عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای درباره آیا حذف سرخابی‌ها قطعی است، پاسخ داد: بحث کمیته انضباطی و ... مطرح نیست بلکه این است که مجوز حرفه‌ای یک تیم می‌تواند بگیرد یا خیر؛ بحث دولت را AFC نکرده چون تیم‌های عربستانی هم به نوعی دولتی هستند. خودشان راهکارهایی می‌گذراند برای این‌که این مسئله را حل کنند، ما هم باید به این سمت برویم. زمانی که الان داده‌اند، باید همه دست به دست هم بدهیم که اصل موضوع را حل کنیم.

سعید عباسی ادامه داد: این‌که بخواهیم به هوادار الان چیزی بگوییم، نیست چون دیگر تیم‌هایمان هم این‌طور است؛ الان عملکرد سپاهان و فولاد تایید شده و برای آن‌ها نامه آمده است؛ گل‌گهر هم مشکل آن خیلی کم است. وقتی شما می‌خواهید یک خبر را انعکاس دهید، با اصول آن جلو بروید، این‌که قوانین چه می‌گوید چون خارج از قوانین که نمی‌شود کاری کرد. این نیست که موضوع صرفا برای تیم‌های ایرانی باشد و برای دیگر کشورها هم بوده، منتهی شرایط این دو باشگاه ویژه است و ما هم به AFC این موضوع را گفته‌ایم.

عباسی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: زمانی 5 روزه را تا دوشنبه هفته آینده AFC داده است؛ همه راه‌هایی که قانونی بوده و می‌شود جلو رفت، قرار شده که همه را پیش برویم. سال گذشته هم این اتفاق برای دو تیم افتاد که آقای وزیر و آقای تاج و ... رفتند و موقتاً این مجوز را گرفتند اما بازهم حل نشد. الان قرار شد کارگروه پرسپولیس و استقلال بیایند راجع به جوابیه‌هایی که لازم است و نامه‌های AFC را پاسخ بدهند تا ببینیم این هفته چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز