خبرگزاری کار ایران

عزیزی‌خادم:اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/داوران VAR را آموزش نبینند از چرخه حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۸۱

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:شایعات پیرامون جدایی اسکوچیچ از تیم ملی گمانه‌زنی رسانه‌ها است و این مربی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، شهاب عزیزی خادم که برای شرکت در جلسه هم اندیشی اعضای هیات رئیسه و روسای هیات های استانی فوتبال به اصفهان سفر کرده است اظهار داشت: جا دارد از آقای طاهری و همکارانش تشکر کنم که با وجود کرونا مسابقات متعددی را برگزار کردند. همچنین از حیدری که زحمات زیادی کشید و این مجمع را برگزار کرد ممنون هستم.

وی افزود: عملکرد باشگاهی در سطح کشور رضایتبخش بوده به خصوص وقتی که محدودیت‌ها را می‌دانیم.بحثی که برای ما مهم محسب می شود این است که اصفهان یکی از استان‌های پیشگام در عرصه ورزش و فوتبال است. این شهر باشگاه‌های مختلفی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد. امروز از گزارش عملکرد مالی این استان بسیار خوشحال شدم چون استان‌ها از نظر مالی در محدودیت قرار دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: این هیات‌های استان سنگ زیرین آسیاب در برگزاری مسابقات هستند. امیدوارم برای توسعه فوتبال در استان‌ها همچنان تلاش‌ها ادامه دار باشد. نوع همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات های استانی برای من جذاب بود. بخش مهم این موضوع به خاطر نوع مدیریت طاهری در این استان است.

وی در خصوص بحث حضور VAR در فوتبال ایران و زمان ورود این سیستم به کشور گفت: باید در مورد این مسله نکته‌ای بگویم. عدم وجود این سیستم در ایران باعث شده هم باشگاه‌ها، هم داوران و حتی فوتبال ملی هم آسیب ببینند.این موضوع برای فوتبال ملی ما که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد خوب نیست. ما چهار باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا داریم اما لیگ ما بدون VAR برگزار می‌شود.

عزیزی خادم تاکید کرد: در ماه‌های اولیه اقدامات مهمی انجام دادیم و قدم برداشتیم. صحبت‌هایی با آقای اینفانتینو داشتیم. داوران ما باید در این زمینه آموزش ببیند. حتی اگر این سیستم وارد کشور نشود داوران ما باید در این مورد آموزش ببینند وگرنه از چرخه حذف می‌شوند.نمی‌شود این سیستم 6 سال وارد جهان شده باشد ولی داوران ما در مورد آن آموزش ندیده باشند. به همین دلیل قدم اول را برداشتیم و قرار است تیمی از فیفا به ایران بیاید و آموزش را آغاز کند. آموزش عملی هم در فوریه در قطر انجام می‌شود. راهکارهای مقدماتی را هم با رئیس فیفا انجام دادیم و قرار شد وی وقتی ماه آینده به ایران می‌آید به راهکاری برسیم.

رئیس فدراسیون در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی سرمربی تیم ملی و قرارداد اسکوچیچ با کشورهای دیگر مطرح می‌شود عنوان کرد:نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید ولی کادر فنی کارش را با قدرت انجام می‌دهد. تمام تمرکز ما روی بازی‌های بهمن ماه و صعود به جام جهانی است. ماه بعد شاید سریعترین صعود ایران در تاریخ و حتی سریعترین صعود در آسیا رقم بخورد. تا امروز که با شما صحبت می‌کنیم بنایی نداریم و روابطی که امروز داریم کاملا مبتنی بر همکاری و دلسوزی است  ضمن آنکه در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برای قرعه کشی جام جهانی در فروردین برنامه بریزیم. حتی اگر دقت کرده باشید من این مربی را با خودم به قطر بردم. این ها مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و گمانه‌زنی هایی صورت می گیرد ولی او کارش را با قدرت انجام می‌دهد. این همگرایی در فوتبال ایران از نوع خودش کم نظیر و مثالزدنی است.این یکدلی و شهامت و کنار هم قرار گرفتن به زعم من در فوتبال ملی کم نظیر است. مطمئنا این موضوع بر آمده از دعای خیر مردم ایران است.ان‌شاالله تیم ما با رفتن به جام جهانی قلب مردم را خوشحال کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز