خبرگزاری کار ایران

صدری: با اقدامات انجام شده و راهنمایی بزرگان، حل مشکلات به سه ماه نکشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۷۴۱

مدیرعامل پرسپولیس گفت: با پیگیری‌های انجام شده و راهنمایی‌هایی که صورت گرفت، در کمتر از سه ماه، مشکل دریافت مجوز حرفه‌ای سازی حل شد و در لیگ قهرمانان در خدمت هواداران هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری امروز بعد از حضور در جلسه با حضور روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای و همینطور رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و خبر از حل مشکل دریافت صدور مجوز حرفه‌ای داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانم این نوید را به هواداران عزیز بدهم که با عنایت به تلاش‌های ما و بزرگواران حاضر در جلسه، مشکل حرفه‌ای سازی حل شد و قرار شد مواردی که مدنظر دوستان است را بلافاصله انجام دهیم.

او با بیان اینکه مشکل حرفه‌ای سازی در کمتر از سه ماه حل شد، خاطر نشان کرد: امیدواریم دیگر این مشکلات را برای این دو باشگاه نبینیم. آقایان عباسی، مصطفوی، عزیزی خادم و سهیل مهدی به هر دو تیم کمک کردند. این خبر خوبی است که می‌توانیم به هواداران عزیز بدهیم. امروز توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای سازی را حل کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا در خدمت هواداران باشیم و مقام بیاوریم. امیدوارم با تمام جدیت لطف این دوستان را در زمین بازی جبران کنیم و برای کشور عزیزمان باعث افتخار و سربلندی شویم.

مجید صدری تصریح کرد: آقای عزیزی خادم به قدری پیگیر موضوع بود که وقتی دیروز با او‌ صحبت کردم با این سرعت جلسه امروز تشکیل شد تا مسایل را حل و فصل کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره مشکلاتی که گریبان این تیم را در این زمینه گرفته بود گفت: دو، سه مشکل اصلی بود. نخست در بحث مالی بود که در بخش کالدرون، این پرونده را بستیم. در بحث‌های دیگر هم تعهد دادیم و مخصوصا آقای مصطفوی راهنمایی‌هایی انجام دادند که به واسطه آن، مساله حل شده است. چیزی که آقای مصطفوی در این جلسه مطرح کردند، این بود که باید پشت یک میز مسائل را حل کنیم. خدا را شکر توضیحاتی که دادیم، قانع کننده بود و راهنمایی آنها را به دیده منت قبول کردیم و فکر می‌کنم این مسائل را برای دو تیم نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز