خبرگزاری کار ایران

یزدانی: اگر نگاه برادرانه نسبت به کامران قاسمپور نداشتم هیچ وقت جذبش نمی‌کردم اما این انتظار دوطرفه است.

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۹۷

سرمربی تیم صنایع مازندران به مصدومیت کامران قاسمپور واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا یزدانی روز شنبه در گفت و گوی تلویزیونی در خصوص مصدومیت قاسمپور و تایید این مصدومیت از سوی پزشک اینگونه واکنش نشان داد: می‌توانم ۱۰ گواهی معتبر بیاورم که آسیب دیده‌ام. ورزشکار حرفه‌ای همیشه آسیب دیدگی دارد چون تمرینات پر فشار و سنگینی را انجام می‌دهد. ۲۵ درصد و گاهی بیشتر زانوی یک قهرمان آسیب دیده است. من با آشیل پاره در المپیک کشتی گرفتم. در المپیک ۲۰۱۲ لندن که ۶۰ درصد پارگی ACL داشتم و کلا آنجا پارگی کامل شد. مگر محمد جواد ابراهیمی آسیب دیده نبود؟ پزشک معتمد گفت پایش باید همین الان عمل شود اما تا لحظه آخر هم کنار تیم بود. اگر هم لازم می‌شد روز فینال آماده بود کشتی بگیرد. من اگر نگاه برادرانه نسبت به کامران قاسمپور نداشتم هیچ وقت جذبش نمی‌کردم اما این انتظار دوطرفه است.

 

دارنده ۴ مدال طلا و برنز جهان در ادامه صحبت‌هایش افزود: سال گذشته سعی کردم برای المپیک خودم را آماده کنم ولی با تعویق یک ساله المپیک، از مسیر قهرمانی دور شدم. در ادامه  سرمربی تیم استقلال شدم و مسیر دیگری را رفتم. بازگشت به دوره قهرمانی با توجه به آسیب‌دیدگی جدی و جراحی‌های متعدد خیلی سخت است. حتی بعد از لیگ سال گذشته، یک ماه تمرین کردم ولی آسیب دیدگی‌ام دوباره تشدید شد. MRI هم گرفتم، زمان محدود بود و شدت مصدومیت زیاد و به هر حال نشد که برگردم.

 

او ادامه داد: سال گذشته و به همراه تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد به دلیل جذب نکردن کشتی گیران مازندرانی مد نظرمان، لطمه خوردیم و امسال تیم‌ از مازندران در مسابقات شرکت کرد تا راحت‌تر کشتی‌گیر مازندرانی جذب کرده و مسیر قهرمانی را برای خودمان فراهم کنیم.

 

سرمربی صنایع مازندران در مورد اینکه کمتر از کشتی گیر جویباری در تیمش استفاده شده است، گفت: در جذب نفرات کمی داشتیم. قصد داشتیم کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی را جذب کنیم. می‌دانستیم که حسن یزدانی قصد کشتی گرفتن در لیگ را ندارد و سعی کردیم کسانی را به خدمت بگیریم که بتوانند کشتی بگیرند.

 

یزدانی درباره جذب کشتی‌گیر خارجی گفت: در جایی که ضعف داشتیم و همچنین براساس آنالیز حریفان، کشتی‌گیر خارجی به خدمت گرفتیم. روی همه نفرات برنامه‌ریزی شده و آنالیز دقیقی از تیم مقابل داشتیم.

 

او در مورد اینکه آیا در سال‌های آینده نیز با تیم صنایع کارش را ادامه خواهد داد، گفت: اگر لیگ باشگاه‌های جهان برگزار شود قطعا شرکت خواهیم کرد. در مورد مسابقات بعدی هم  باید بسنجیم، ممکن است شرایط فراهم نباشد. اتفاقاتی که برای تیم رخ داد، ترکیبی که برای حمایت از تیم بسته شده بود را دلسرد کرد. تیم راه سختی را تا فینال طی کرد و فشار زیادی روی ما بود و حواشی اذیت‌مان کرد. البته تا امروز ۷۰ درصد قرارداد همه بچه‌ها پرداخت شده و در ادامه هم آن چیزی که متعهد شده‌ایم را پرداخت می‌کنیم. مشکلی هم نیست ولی روزی که شروع کردیم، دیدگاه بزرگتری داشتیم، با این وجود در این مسیر بی مهری‌ها و کم لطفی‌ها باعث شد آن دیدگاهی که داشتیم محقق نشود.

 

قهرمان اسبق کشتی آزاد در خصوص شکست ملی‌پوش المپیکی مقابل فرزاد عموزاد عنوان کرد: مرتضی قیاسی سال گذشته عضو تیم ما بود و به طور کامل با شیوه کشتی گرفتن او آشنا بودم. فرزاد عموزاد از کلاس کشتی خوبی برخوردار است. او قرار بود کشتی را اداره و در یک دقیقه آخر کارش را شروع کند که این را مو به مو انجام داد و برنده از تشک بیرون آمد. علی سوادکوهی خیلی جسور و جنگنده است و آینده خوبی دارد. او در لیگ هم کشتی خوبی گرفت و نایب قهرمان المپیک را برد.

 

رضا یزدانی که با وجود کسب ۴ مدال جهانی، مدال المپیک در کارنامه‌اش ندارد در مورد سقف آرزوهایش در مربیگری گفت: سوال خیلی سختی است. اصلا به آن فکر نکردم، ولی این روند رو به جلو سال قبل در لیگ شروع شده و در واقع من در دفعه اول مربیگری‌ام در لیگ با خونه به خونه سوم شدم. سال گذشته دوم شدیم و امسال کار ما با قهرمانی تمام شد. فعلا برنامه بعدی‌ام این است که این نتیجه استمرار داشته باشد. به هرحال گ هر جا که هستم عضوی از خانواده کشتی خواهم بود و قصد خدمت دارم. اجازه بدهید این مسیر را بروم و بیبنم‌ آینده به چه شکلی پیش می آید.

 

سرمربی صنایع در مورد اینکه چرا روی سکوی قهرمانی همراه تیمش حاضر نشد نیز اضافه کرد: بیشتر زحمات را بچه‌ها کشیدند. سهم کوچکی در قهرمانی داشتم. از تدارکات و ماساژور تیم گرفته تا همه مربیان و کشتی‌گیران تلاش زیادی برای تیم کردند. جذب این نفرات به درستی انجام شده بود و خیلی منسجم کار را دنبال کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز