خبرگزاری کار ایران

مهدی: تمامی موارد مربوط به مشکلات باشگاههای پرسپولیس و استقلال بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۶۱

نشست مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای خود با حضور رییس فدراسیون فوتبال، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند.بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاههای پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای سازی سرخابی‌ها داد.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در اینباره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تقریبا ۲ ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه ای کردند اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت ۳ ماه صادر شد تا نواقصشان را رفع کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل،پیش از ظهر امروز جلسه ای میان مدیران سرخابی و رییس فدراسیون، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات به جزئیات مرور شد، سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح شد و در نهایت رهنمود های لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد.

مهدی در پایان گفت: امیدوارم باشگاهها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز