خبرگزاری کار ایران

پایان قائله دو باشگاه پرطرفدار پایتخت؛

سرخابی‌ها مجوز حرفه‌ای گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۶۱۸

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با برطرف کردن مشکلات مجوز حرفه‌ای توانستند این مجوز را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگا ورزشی ایلنا، نشست مشترک مدیران استقلال و پرسپولیس با اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای فوتبال امروز یکشنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد و طی آن عنوان شد که این دو باشگاه مشکلی برای حضور در فصل آینده رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

سازمان صدور مجوز حرفه‌ای سازی چندی پیش با اعلام اینکه چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس به دلیل پرونده بدهی‌ها و چند مشکل دیگر نمی‌توانند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند از مشکل بزرگ این دو باشگاه خبر داد و در این مدت صحبت‌هایی حتی از حذف هرکدام از آنها از رقابت‌های آسیایی مطرح شد ولی با خبری که امروز رسید خیال هواداران میلیونی دو تیم از این بابت راحت شد که مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

در این میان باشگاه‌های زیادی بودند که چنین مشکلی داشتند ولی با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و استقلال در مرحله پلی آف و اینکه عدم دریافت مجوز حرفه‌ای مانع حضور آنها در این رقابت‌ها می‌شد، این موضوع برایشان حساسیت بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر داشت.

گفتنی است که دو نماینده دیگر فوتبال ایران یعنی سپاهان و فولاد خوزستان در همان مقطع اولیه مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز