خبرگزاری کار ایران

برد مقابل سپاهان اقتصادی بود

ستارهمدانی: هر تیمی ممکن است در جام حذفی بازنده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۰۲

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم با چند تغییر می تواند در بازی برابر نود ارومیه در مسابقه جام حذفی شرکت کند.

به گزارش ایلنا، ستارهمدانی پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم با چند تغییر می تواند در بازی برابر نود ارومیه در مسابقه جام حذفی شرکت کند و به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند فرصت داده شود. مشروح صحبت های همدانی درمورد بازی با سپاهان و مسابقه در جام حذفی با نود ارومیه را می خوانید:

رای بازیکن گابنی گل گهر سیرجان هم اعلام شد.

 با اینکه بحث حقوقی است و نمی‌توانیم خیلی وارد جزئیات شویم، اما باشگاه گل‌گهر باید از عملکردش دفاع کنند؛ کار بسیار سختی است. چنانچه ثابت شود این باشگاه تخلف و اشتباه کرده، باید به تیم‌هایی که متضرر شدند، امتیاز بدهند، زیرا از بازیکن غیرمجاز خارجی استفاده شده‌ است. به هرحال فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکن گل‌گهر را صادر کرده و جای سوال دارد که بعد از بازی کردن در مسابقات، چنین مسائلی پیش می‌آید.

عملکرد تیم مقابل سپاهان چطور بود؟

سپاهان تیم خوبی است، اما استقلال امتیاز خوبی کسب کرد. این بازی ۶ امتیاز داشت و یک بازی اقتصادی بود. استقلال موقعیت‌های زیادی نداشت، اما بُرد مقابل سپاهان باعث شد، شرایط استقلال در جدول لیگ برتر بهتر شود؛ در آینده ارزش این بُرد، مشخص خواهد شد.

از عملکرد فنی تیم رضایت داشتید؟

استقلال توپ و میدان را به سپاهان داده بود و خلق موقعیت آنچنانی نداشت، اما خیلی خوب دفاع کردند. آبی‌پوشان با این که موقعیتی کمی برای گلزنی داشتند، توانستند از آن موقعیت کم گل بزنند که این عملکرد برای استقلال بی سابقه بوده که در بازی‌هایی که کم موقعیت داشتند، بتوانند پیروز میدان باشند. در نیمه اول فوتبال خوبی ندیدیم و بیشتر سپاهان با تکیه بر قدرت هافبک‌های خود بازی را در اختیار داشت. مسعود ریگی نشان داد بازیکنی بسیار کامل و کارآمد است و اگر او همچنان در استقلال می‌ماند خط هافبک قدرتمندتری در اختیار داشتیم. ریگی الماسی بود که از کف استقلال رفت و او می‌توانست رهبر خوبی در میانه‌ی میدان باشد.

سپاهان را تیم مدعی دیدید؟

تیم مقابل سپاهان خیلی خوب با کمترین تغییرات وارد زمین شد و کمترین جابجایی را داشت. سپاهان تیم ریشه‌داری است، با این که برابر استقلال خوب بازی کرد، اما به علت استرس بالا نتوانستند عملکرد بهتری داشته باشد و تنها چند موقعیت خوب داشتند، اما روز خوب حسینی در دروازه استقلال مانع گلزنی بازیکنان تیم سپاهان شد.

بازی با نود ارومیه در جام حذفی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

در جام حذفی نمی‌توان روی ضعیف بودن تیم‌ها حساب کرد و گفت چون نود ارومیه از لیگ دو آمده، تیم آسانی است یا این تیم لیگ برتری نیست. هر تیمی ممکن است در جام حذفی بازنده باشد؛ زیرا جام حذفی جام شگفتی‌هاست. مجیدی می‌تواند به بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته‌اند میدان دهد تا آن‌ها نیز خودشان را با درخشش در این دیدار اثبات کرده و حتی فیکس شوند. مدافعان تیم نباید دستخوش تغییر شوند، اما می‌توانیم در خط هافبک و حمله دو یا سه تغییر و جابجایی داشته باشیم.

بازی در لیگ مقابل پدیده هم دشوار خواهد بود؟

در لیگ برتر تمام بازی‌ها سخت است. پدیده تیم خوبی است، هرچند اکنون دچار مشکلاتی درون تیمی شده است، اما در زمین خودش خوب بازی می‌کند. اگر استقلال بخواهد قهرمان شود، باید با تمام توان خود به میدان برود. چنانچه تیم به خوبی ارنج شود، می‌توانند برنده این دیدار باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز