خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس

لیدز یونایتد یک - آرسنال 3؛ طوفان یک نیمه ای توپچی ها میزبان را بلعید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۳۶۹

تیم فوتبال آرسنال توانست در دیداری خارج از خانه میزبانش را در دیداری تماشایی مقتدرانه شکست دهد.

به‌گزارش ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ جزیره، تیم فوتبال لیدز یونایتد در ورزشگاه خانگی خود (الاند رود) از ساعت ۲۱ شنبه به مصاف آرسنال رفت که این دیدار با برتری سه بر یک توپچی‌ها خاتمه یافت.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که بیشتر دیدارهای هفته لیگ جزیره به خاطر ابتلای اعضای تیم‌ها به ویروس کرونا به تعویق افتاد و حتی برگزاری این مسابقه نیز در ابهام قرار داشت.

با این‌حال این جدال در شرایطی آغاز شد که شاگردان آرتتا با توجه به تعویق دیدارها توانسته بودند خود را به بالای جدول برسانند، دنبال این بودند تا خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

سفیدپوشان لیدز هم برای بهبود شرایط خود در جدول تلاش می‌کردند تا بتوانند از این دیدار خانگی امتیاز بگیرند.

این شاگردان آرتتا بودند که بازی را طوفانی آغاز کردند و توانستند در همان نیمه نخست با ۳ گل از میزبانشان پیش بیافتند و برتری را به نوعی در این دیدار قطعی کنند.

گابریل مارتینلی دوبار و باکایو ساکا یکبار در این نیمه گلزنی کردند.

با این حال رافینیا در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.در حالی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود، امیل اسمیت بازیکن جوان توپچی‌ها که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده بود تیر خلاص را بر پیکره لیدز وارد کرد تا توپچی‌ها سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

با این نتیجه آرسنال ۳۲ امتیازی شد و پشت سر چلسی در رده چهارم جدول جای گرفت. لیدز هم با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز