خبرگزاری کار ایران

بلبلی: عذرخواهی اینستاگرامی داور برای ما امتیاز نمی‌شود / لیگ برتر ما محلی و دهاتی است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۶۸

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره مصاف با تراکتور تبریز و همینطور شرایط شاگردان فراز کمالوند در آستانه دیدار در جام حذفی مقابل شاهین شهرداری بوشهر صحبت کرد.

محمد بلبلی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست نفت مسجد سلیمان در مصاف برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: حق ما در این دیدار باخت نبود اما شرایط بازی به گونه‌ای رقم خورد که کار برایمان سخت شد. دریافت گل در 15 دقیقه ابتدایی وضعیت را سخت کرد و متاسفانه الان شرایط خوبی در جدول رده بندی نداریم که از بابتش خیلی ناراحتیم. مطمئن باشید نتایج را جبران می‌کنیم و به جایگاه واقعی‌مان برمی‌گردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم؛ چند بازی سخت پیش رو داریم و امیدواریم در آن مسابقات نتایج لازم را کسب کنیم تا وضعیتمان را تغییر بدهیم.

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان دررابطه با دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جام حذفی گفت: تیم شاهین بوشهر تیم خوب و قابل احترامی است. جام حذفی بدون در نظر گرفتن جایگاه تیم‌ها همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و ما هم برای پیروی به زمین می‌رویم تا جواز صعود به دور بعدی را کسب کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این وضعیت خارج شویم و از شرمندگی مردم خوب مسجد سلیمان خارج شویم.

بلبلی درمورد اظهارات فراز کمالوند درمورد اینکه نفت در لیگ برتر ماندنی است، گفت: صد در صد همینطور است. ما واقعا تیم خوبی داریم و از نظر فوتبالی تیم‌هایی که برابر ما بازی کردند این را آگاه هستند. یک مقدار شرایط سخت شده اما با دو پیروزی همه این مسائل فراموش می‌شود. امیدواریم در مسابقات بعدی برنده شویم و به جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

او درخصوص اشتباهات داوری در فصل جاری همینطور بیان داشت: در بازی با آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان ما از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. یک داور بعد از مسابقه پست یا استوری در اینستاگرام می‌گذارد و عذرخواهی می‌کند؛ این عذرخواهی برای ما امتیاز می‌شود؟ الان همان داور می‌تواند به ما کمک کند که به رده‌ هفتم و هشتم جدول صعود کنیم؟ در بازی با مس رفسنجان داور چهارم فریاد می‌زد که پنالتی باید اعلام شود اما داور اصلا اعتنا نکرد! 

بلبلی درباره اینکه گفته می‌شود سیستم کمک داور ویدیویی احتمالا سال آینده هم وارد فوتبال ایران نشود، گفت: من سوالم این است وقتی فدراسیون فوتبال از هر بازیکن 5 درصد از قراردادش را دریافت می‌کند، با این ارقام بزرگ و هنگفت چه کاری انجام می‌دهد که الان حتی داور پشت دروازه هم نداریم؟ مطمئنم هیچ بازیکنی پنج درصدی که از قراردادش کسر می‌شود را حلال نمی‌کند! فدراسیون پنج ستاره برای ما حداقل‌ترین امکانات را هم فراهم نمی‌کند. پنج درصد قرارداد بازیکنان بزرگی مانند تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سپاهان رقم کمی است؟ لیگ برتر ما محلی و دهاتی است! واقعا ما چرا باید چنین امکاناتی داشته باشیم؟ امیدوارم این مسائل برطرف شود تا از فوتبال لذت ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز