خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس صفر - تراکتور یک/ کار بزرگ شاگردان بردیف در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۳۸۳

پرسپولیس در هفته هفتم مقابل تراکتور تن به شکست داد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از ساعت 18:03 امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این مسابقه ابتدا قرار بود ساعت 17:30 برگزار شود اما به دلیل مشکل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی، 33 دقیقه به تاخیر افتاد و در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان قربان بردیف پایان یافت.

تراکتور که آخرین بار در دیدار رفت لیگ نوزدهم با گل احسان حاج‌صفی مقابل پرسپولیس به برتری رسیده بود پس از 1130 روز برابر این تیم برنده شد. تبریزی‌ها با کسب سومین برد متوالی خود 11 امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

همچنین شاگردان یحیی گل محمدی نیز با متحمل شدن اولین باخت فصل خود 14 امتیازی مانده و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، صدر جدول را حفظ کرد.

 

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علیرضا ایلدروم

کارت زرد: علی نعمتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس/ ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، ریکاردو آلوز و محمدرضا اخباری از تراکتور

کارت قرمز: -

 

گل:‌ محمد عباس‌زاده(75) برای تراکتور

 

پرسپولیس

 علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(61- وحید امیری) سینا اسدبیگی(78- مهدی عبدی) میلاد سرلک(2+90- وحدت هنانوف) سروش رفیعی(61- محمد عمری) سعید صادقی، یورگن لوکادیا و مهدی ترابی(2+90- سیامک نعمتی)

 

تراکتور

 محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو(81- صفا هادی) مهدی هاشم‌نژاد(65- محمد قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده(5+90- محمدرضا عباسی)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز