خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۶۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۰ دانلود ویدیو

الهامی: مقابل آلومینیوم در اراک فقط برای پیروزی بازی می کنیم

کد خبر : ۱۱۶۹۹۱۱

سرمربی نساجی گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم مقابل آلومینیوم اراک با آمادگی کامل فقط برای برد بازی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی مازندران و آلومینیوم در ساری اراک اظهار کرد: بازی با آلومینیوم اراک برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به جایگاهی که در جدول داریم، کیفیت فوتبالی که بازی می‌کنیم و مسابقاتی که تا اینجای فصل گذراندیم اکنون به شرایطی رسیدیم که برای بازی فردا آمادگی کاملی داریم و اطمینان دارم بازیکنان با جسارت و جنگندگی و شجاعت بازی خوبی ارائه می‌کنند.

وی درباره حریف نساجی در دیدار هفته دهم گفت: جایگاه آلومینیوم در جدول گویای همه چیز هست. تیم باکلاس و صاحب سبکی است که در جدول جایگاه مناسبی دارد. بازی‌هایش را هم که آنالیز کردیم دیدیم که تیم بسیار باکیفیتی است. مجموعه خوبی از کادر فنی، بازیکن و کادر مدیریتی دارند. اما بازیکنان ما شرایط بسیار خوبی دارند و همانطور که آلومینیوم به دنبال امتیاز گرفتن است ما هم برای برد وارد زمین می‌شویم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است که بازی بسیار سختی برای هر دو تیم باشد. چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر فیزیکی بازی پرفشاری خواهد بود. به نظرم یکی از بازی‌های خوب چند هفته اخیر را شاهد خواهیم بود.

الهامی اظهار کرد: امیدوارم یک بازی خوب و با کیفیت ببینیم و تیمی که لایق است به پیروزی برسد. در نهایت تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

وی درباره مصدومیت یا محرومیت بازیکنان نساجی برای مسابقه با آلومینیوم اراک گفت: برای ما اولویت این است که در این مسابقه برنده باشیم. حتی اگر فقط ۱۱ نفر هم باشیم فردا قطعا برای بردن بازی می‌کنیم.

سرمربی نساجی در بخشی از صحبت‌های خود به عملکرد تیم داوری دیدار هفته نهم بین نساجی و فولاد اشاره کرد و گفت: لازم است یک خسته نباشید به دکتر بیژن حیدری داور دیدار قبلی‌مان و تیم داوری آن بازی بگویم که عملکرد دقیق و درستی داشت و امروز نیز در دیدار استقلال و سپاهان داوری بی‌نقصی از او دیدیم. خوشحالم که روند داوری رو به بهبود است و استرس داوران کمتر شده است. برای تیم داوری دیدار نساجی و آلومینیوم هم در قضاوت این مسابقه سخت و پرفشار آرزوی موفقیت دارم.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ آذر در ورزشگاه شهدای ساری با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد یکی از مسابقات هفته دهم لیگ بیست‌ویکم را برگزار می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز