خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در حالت آماده باش: کرونا دوباره موجب تعطیلی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۹۶

بازیکنان منچستریونایتد مجبور به تعطیلی فعالیت مرکز تمرینی کمپ کارینگتون در روز دوشنبه شدند.

به گزارش ایلنا، شیوع کووید-19 در اردوی تیم تاتنهام یادآوری ناخوشایند بود از اینکه ورزش حرفه‌ای چقدر مستعد ابتلا به ویروس کروناست، زیرا افراد زیادی با یکدیگر در تماس هستند، و لیگ برتر اکنون پس از وقوع حوادث مشابه در سایر باشگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارد.

هر دو باشگاه منچستریونایتد و استون ویلا تعدادی از تست‌های مثبت ویروس را در تیم‌های بزرگسالان خود گزارش کرده‌اند، اگرچه هیچ یک از بازیکنان یونایتد که روز شنبه در سفر به نوریچ سیتی حضور داشتند، به این ویروس مبتلا نشدند و آزمایش همه آنها منفی بود.

لیگ برتر مجبور شد دیدار یکشنبه بین تاتنهام و برایتون را به تعویق بیاندازد و اتلتیک گزارش داده است که این رویکرد می تواند در مورد منچستریونایتد و استون ویلا نیز مشابه باشد.

منچستریونایتد مجبور شد روز دوشنبه تعطیلی مرکز تمرینی کارینگتون خود را برای یک دوره 24 ساعته اعلام کند، که آمادگی برای بازی روز سه شنبه(امروز) مقابل برنتفورد را عملا غیرممکن کرده است.

به این ترتیب، منچستریونایتد بعدازظهر دوشنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و تأیید کرد که در حال مذاکره با لیگ برتر در مورد ایمن بودن یا نبودن سفر به برنتفورد است.

نگرانی ازدحام مسابقات

تقویم مسابقات لیگ برتر در طول دوره کریسمس در شلوغ ترین حالت خود قرار دارد و لیگ متحجر است که افزایش مبتلایان بیشتر باعث به تعویق افتادن مسابقات شود.

اکنون، در شرایط عادی، تنظیم مجدد مسابقات برای لیگ برتر دشوار است، اما در فصل 2021/22، مشکل‌تر است. با توجه به برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر، تیم‌ها نمی‌توانند فصل‌های داخلی فعلی خود را طولانی‌تر کنند، بنابراین به احتمال زیاد در صورت لغو شدن بیشتر، شاهد تعداد زیادی بازی‌های بی‌موقع در اواسط هفته خواهیم بود.

به تاتنهام اجازه داده شده تا برای بازی روز پنجشنبه خود مقابل لستر آماده شود، اگرچه این موضوع تنها زمانی رسمی می شود که آژانس امنیت انگلستان به آن‌ها چراغ سبز نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز