خبرگزاری کار ایران

گزارش: چهره‌های کلیدی پشت بحران اخیر بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۹۵

حذف از چمپیونزلیگ نشان دهنده پایین ترین سطح این باشگاه بزرگ اسپانیایی است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا باشگاهی در بحران است و حذف آنها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک نقطه سقوط جدید برای این باشگاه است. شکست بزرگ مقابل بایرن مونیخ نشان داد که باشگاه کاتالان تا چه حد از رقابت با بزرگان اروپا فاصله دارد.

این همچنین برای برجسته کردن نمایش تعدادی از افرادی بود که اقداماتشان در ایجاد بحران نقش دارد و در اینجا نگاهی دقیق‌تر به این چهره‌های کلیدی می‌اندازیم.

 مارک آندره تراشتگن

دروازه بان آلمانی چهارشنبه شب، بازی سختی را در آلیانز آرنا سپری کرد که این دیدار هم ادامه مسیر دشواری بود که او تا به حال پشت سر گذاشته است. نمایش های او خطاهای زیادی را هم با دست و هم با بازی با توپ در پایش نشان می دهد و او تا حدود زیادی از بهترین سطح خود فاصله دارد.

 سرجینو دست

رونالد کومان در دوران مربیگری خود به طور خاص از باشگاه درخواست کرد تا با این ملی پوش آمریکایی را به خدمت بگیرد، اما این تصمیم نتیجه معکوس داشته است. تصمیم برای انتقال او به کناره‌ها در این فصل در چند مورد به نتیجه نرسیده است و او به عنوان یک مدافع کناری نیز متقاعد نشده است.

 جرارد پیکه

اگرچه این بازیکن 34 ساله در این فصل به عنوان رهبر اصلی تیم مطرح شده اما عملکرد او تا حد زیادی ناامید کننده بوده است. او نسبت به فصول گذشته بسیار کمتر قابل اعتماد است و همین امر به این واقعیت کمک می کند که بارسلونا قادر به توقف گل خوردن نیست.

 فرنکی دی یونگ

اگر فصل گذشته بهترین فصل دوران حرفه ای فرنکی دی یونگ تا اینجای کار بوده، وضعیت در فصل فعلی کاملا متفاوت بوده است. در حالی که او باید یکی از رهبران اصلی تیم باشد، او تمایل دارد زمانی که تیمش به او نیاز داشته، کمرنگ شود.

 ممفیس دیپای

ممفیس دپای یکی دیگر از خریدهای بی نظیر بارسلونا بوده، علیرغم این واقعیت که او بهترین گلزن این باشگاه تا اینجای فصل است. او برای تاثیرگذاری در بازی های بزرگ تلاش کرده ولی وارد یک دور باطل شده است. از آنجایی که همه چیز خوب پیش نمی رود، هواداران شروع به ناامید شدن می کنند، که باعث می شود او نیز همین احساس را داشته باشد.

 عثمان دمبله

برخلاف بسیاری از هم تیمی هایش، نمی توان گفت که این بازیکن فرانسوی در این فصل غیب شده است. در واقع او مسئولیت قابل توجهی را بر عهده گرفته است. با این حال، اگرچه او تلاش کرده تا تفاوت را برای تیمش رقم بزند، اما در این فصل نتوانسته نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

 ژاوی

اگرچه ژاوی هرناندز در ابتدای نوامبر با هیجان زیادی به عنوان مربی وارد شد، اما نتوانست غم و اندوه اطراف باشگاه را برطرف کند. در حالی که او به طور فعال در بحران مشارکت نکرده است، انتصاب او نشان داد که در شرایط خاص، رونالد کومان نیز نمی توانست کار بیشتری انجام دهد.

 لاپورتا

زمانی که خوان لاپورتا در ماه مارس رئیس باشگاه شد، قول داد وضعیت باشگاه را تغییر دهد. با این حال، او تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند. مشکل اصلی این است که با وجود تمام وعده های او برای بازگرداندن بارسلونا به جمع بزرگان اروپا، با توجه به کمبود شواهد در زمین، هواداران باشگاه به طور فزاینده‌ای ناامید می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز