خبرگزاری کار ایران

ایران یک - اروگوئه صفر/ شروع درخشان با کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۷۷

تقابل ایران و اروگوئه در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم با تک گل مهدی طارمی ایران به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه از ساعت 19:30 امشب در دیداری دوستانه در سنت پولتن اتریش به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل تیم سیزدهم رنکینگ فیفا تمام شد.

تیم ملی در شرایطی در اولین بازی تحت هدایت مرد پرتغالی توانست اروگوئه قدرتمند را شکست بدهد که لاسلسته در هفت بازی قبلی خود با دیه گو آلونسو، شش برد و یک تساوی کسب کرده و فقط یک گل خورده بودند. 

 

تیم ملی ایران که پیش از این در تنها بازی دوستانه خود مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی بازنده شده بود در این مسابقه اولین برد خود را کسب کرد.

 

کارت زرد: رودریگو بنتانکور از اروگوئه

کارت قرمز: -

گل: مهدی طارمی(79) برای ایران

 

ایران

علیرضا بیرانوند(63- امیر عابدزاده) صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، ابولفضل جلالی(69- احمد نوراللهی) سامان قدوس(84- وحید امیری) سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش(69- علی قلی‌زاده) مهدی ترابی(69- مهدی طارمی) و سردار آزمون(69- کریم انصاری‌فرد)

 

اروگوئه

سرخیو روچت، ماتیاس اولویرا(85- ماتیاس وینا) سباستین کاسرس، رونالد آرائوخو(4- آگوستین راخل) دامیان سوارز(72- گیلرمو وارلا) ماتیاس وسینو(72- جورجین ده آراسکائتا) رودریگو بنتانکور،(85- لوکاس توریرا) فده والورده، داروین نونیز، فاکوندو پلیستری(46- نیکولاس ده‌لا کروز) لوئیز سوارز

 

سرمربی: دیه گو آلونسو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز