خبرگزاری کار ایران

اشتباهات سریالی داوران؛ وقتی پنالتی نفت مسجدسلیمان دیده نشد (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۸۹

مدافع ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان در محوطه جریمه با دست خود مانع حرکت توپ شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در جریان دیدار خانگی روز گذشته خود مقابل ذوب آهن تن به تساوی یک - یک داد و این نتیجه در حالی رقم خورد که مثل همیشه شاهد تصمیمات بحث برانگیز داوری در مسابقات بودیم.

در دقیقه 53 این بازی بود که توپی وارد محوطه جریمه ذوب آهن شد و ضربه بازیکن نفت مسجد سلیمان به سمت دروازه از سوی امیرحسین صدقی، مدافع ذوب آهن کنترل شد و یک پنالتی برای تیم میزبان از چشم داور مسابقه دور ماند.

این در شرایطی است که در آن دقایق نفتی‌ها یک گل از حریف خود جلو بودند و هنوز گل تساوی از سوی ذوبی‌ها به ثمر نرسیده بود و اگر داور این خطا را دیده بود و پنالتی می‌گرفت ممکن بود شرایط بازی تغییر کند و در پایان شاهد نتیجه دیگری باشیم.

این اتفاق در حالی رخ داده که خود ذوب آهن هفته قبل مقابل مس رفسنجان قربانی اشتباهات داوری بود و نمی‌توان گفت اشتباهات همیشه به سود یا زیان تیمی است ولی این میزان از اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه یک بازی به کیفیت لیگ ضربه سنگینی وارد کرده و بازهم نشان می‌دهد فوتبال ما تا چه اندازه نیازمند استفاده از تکنولوژی‌های کمک کننده به کاهش اشتباهات داوران است.

حجم ویدیو: ۶۵۰.۸۲K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز