خبرگزاری کار ایران

عنایتی: با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم/ وقتی تا دقیقه 92 از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده‌اید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۷۵

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا عنایتی پس از تساوی 2-2 هوادار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود. در نیمه اول گل خوبی زدیم اما برتری‌مان را از دست دادیم. با بضاعتی که داشتیم خوب بازی کردیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی داشته باشیم. 10 دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم چون جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به شرایط خودمان رسیدیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در زمین اتفاق می‌افتاد. وقتی تا دقیقه 92 از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده‌اید. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می‌‌گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌‌‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌های گذشته را مطرح کنم.

عنایتی در مورد چالشی که از ابتدای بازی با داور مسابقه داشت، گفت: باید این مسئله را بپرسم زیرا اطلاعات زیادی ندارم.

وی ادامه داد:‌ امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود به آنها خسته نباشید می‌گوییم. اما گاهی با یک سوت‌های کوچک به ما فشار و استرس وارد می‌شد. داور امروز خوب بود. به دوستانم که روی نیمکت‌ها نشسته‌اند توصیه می‌کنم یسکری از مسائل را رعایت کنند آنهایی که مسئول هستند صحبت کنند.

سرمربی هوادار تاکید کرد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در 2-3 صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و ا ندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و 4-5 گل بخوریم و برویم. خیلی خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید گل دوم هوادار با دست به ثمر رسیده است، خاطرنشان کرد: بله، البته باید باید بررسی کنیم. فاصله من دور بود و اصلاً ندیدم توپ چطور به گل رفت، اما اگر این اتفاق هم افتاده باشد، فکر می‌کنم حامد لک توپ را دفع کرد که به بازیکن ما برخورد کرد. احساس من این است، چون هنوز صحنه را ندیدم. ضمن اینکه در دو صحنه دیگر هم باید فیلم را بررسی کنیم و بعد صحبت کنیم. یکی صحنه گل اول بود و روی گل دوم هم به هیچ عنوان کرنر نبود، اما داور کرنر گرفت. با این حال این مسائل هم در ذهن ماست و باید برویم و ببینیم، شاید ما اشتباه کرده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز