خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر کشتی آزاد

آیا حسن یزدانی آرتور نایفونوف را شکست می‌دهد یا مغلوب کشتی‌گیر روسی خواهد شد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۱۰

مرحله پایانی لیگ کشتی آزاد روز جمعه19/09/1400 به پایان می‌رسد و رقابت قهرمانان جهان و المپیک باعث جذابیت این جدال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله نیمه‌نهایی و فینال کشتی آزاد روز جمعه 19 آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار  خواهد شد که قهرمانان و نائب قهرمانان جهانی و المپیک در این رقابت باهم روبرو خواهند شد. علاوه بر رقابت حساس کشتی‌گیرانی که عنوان‌دار جهانی هستند، جدال مربیان و قهرمانان اسبق کشتی نیز به جذابیت لیگ کشتی آزاد می‌افزاید.

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک که تیم سهند ارس را همراهی می‌کند، رقابتی حساس با تیم فولادین ذوب آمل خواهد داشت که همراهی آن به دست مصطفی میرعمادیان است. امین طاهری، محمد نخودی، امیرمحمد یزدانی، آرتور نایفونوف، علیرضا سرلک، علیرضا کریمی، مصطفی حسین‌خانی، ژاگیر شاخیف از چهره‌های نامدار تیم سهندارس هستند.

حسن یزدانی، امیرحسین زارع، رضا اطری، مرتضی قیاسی، علی قلی‌زادگان، محمدحسین محمدیان، محمد حبیب کادی ماگمادف، عرفان الهی، امیرحسین فیروزپور هم از چهره‌های شاخص تیم فولادین ذوب آمل هستند. دیدار لیگ برتر کشتی وزن86 کیلوگرم آرتور نایفونوف و حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های سهند ارس و فولادین ذوب آمل خواهد بود که قهرمان کشورمان تاکنون دو مرتبه در رقابت‌های جهانی و یک مرتبه در رقابت‌های المپیک  این کشتی گیر  را شکست داده است، باید ببینیم اینبار چه کسی پیروز این میدان خواهد شد، آیا حسن یزدانی نایفونوف را شکست می‌دهد یا مغلوب کشتی‌گیر روسی خواهد شد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز