خبرگزاری کار ایران

اعلام دو رای انضباطی لیگ دسته اول فوتسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۰۸۱

کمیته انضباطی دو رای مربوط به لیگ دسته اول فوتسال کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فوتسال تیم اروم آلیاژ ارومیه و فولاد زرند که چهارم آذرماه برگزار شد، محمد بهزاد، علی یاسری، امیرمحمدی یوسفی بازیکنان تیم اروم آلیاژ به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور)، هرکدام به چهار جلسه محرومیت و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه مرتضی نجف نژاد سرمربی تیم اروم آلیاژ به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور)، به سه جلسه محرومیت و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم شهدای داراب و فولاد زرند ایرانیان که دوم آذرماه برگزار شد، علی ستوده تدارکات تیم شهدای داراب به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت برای نامبرده شد، به هشت جلسه محرومیت با اجتناب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی معصومی پزشک تیم شهدای داراب نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت برای نامبرده شد، به شش جلسه محرومیت با اجتناب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمن اینکه اسماعیل زینلی بازیکن تیم شهدای داراب به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به صدور قرار دستور موقت برای نامبرده شد، به شش جلسه محرومیت با اجتناب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز