خبرگزاری کار ایران

واکنش لواندوفسکی به ناکامی در کسب توپ طلای 2021

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۳۹

ستاره پاری سن ژرمن گفته بود که لواندوفسکی باید توپ طلای 2020 را دریافت می‌کرد.

به گزارش ایلنا، رابرت لواندوفسکی در رقابت برای توپ طلای 2021 دوم شد و لیونل مسی در نهایت برنده این جایزه شد، اما این لهستانی ناراحتی خود را از اینکه در صدر جدول قرار نگرفت و در عین حال سخنان مهاجم پاری سن ژرمن را پذیرفت، نشان داد.

در فصل 2020/21، لواندوفسکی در 40 بازی در تمامی رقابت‌ها، 48 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد، زیرا بایرن قهرمان بوندسلیگا، سوپرکاپ آلمان، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان شد. در حالی که در طول رقابت‌های فصل جاری او در 14 بازی 16 گل بوندسلیگا به ثمر رسانده است.

لواندوفسکی به شبکه لهستانی Kanale Sportowym گفت: «احساس ناراحتی کردم. من نمی توانم آن را انکار کنم. نمی توانم بگویم که خوشحال بودم، برعکس. من یک احساس غم انگیز دارم. برای نزدیک شدن به مسی، برای رقابت با مسی، البته به نحوه بازی او و دستاوردهای او احترام می گذارم. این واقعیتی که من بودم؛ توانایی رقابت با او به من نشان می دهد که به چه سطحی رسیده ام."

مهاجم بایرن مونیخ پس از اینکه مهاجم پاری سن ژرمن از فرانس فوتبال خواست توپ طلای 2020 را به لواندوفسکی بدهد، مسی را مورد انتقاد قرار داد. لواندوفسکی گفت: «من آنقدرها مشتاق دریافت جایزه 2020 نیستم. دوست دارم [بیانیه توپ طلای 2020 مسی] بیانیه ای صمیمانه و مؤدبانه از سوی یک بازیکن بزرگ باشد و فقط یک حرف توخالی نباشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز